Aviseringar
Rensa alla

Lite tips för att ficksa en tjej??


Ämnesstartare

Gillar en tjej skit mycket men vågar typ inte fråga henne...är jävligt feg när det gäller sånt. Vet att hon vart kär i mig förut men jag vet inte nu. Så några tips typ vad jag ska göra


   
Citera
Ämnesetiketter

Har du bil? Locka med godis och hundvalpar i bakluckan... [crazy]


   
SvaraCitera

Gör inget alls. Det går ändå alltid åt helvete, tror jag.


   
SvaraCitera

Själv gled jag på nåt sätt in på ämnet över msn och berättade vad jag kände. I mitt fall var det dock dödfött eftersom jag redan visste att hon gillade en annan.


   
SvaraCitera

looptroop:

Gillar en tjej skit mycket men vågar typ inte fråga henne...är jävligt feg när det gäller sånt. Vet att hon vart kär i mig förut men jag vet inte nu. Så några tips typ vad jag ska göra

för 4 mån frågade jag en tjej och jag hade inget att gå på! Hon har iaf varit kär i dig! ffs fegis..... Och inte för att någon ville veta så nekade hon mig genom att kalla mig störande[tired] fråade 1 gång bara [cry]
ONLY THE WEAK ARE COWARDS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska i alla fall fråga..


   
SvaraCitera

posta din snopp här så ska jag nog allt få henne att digga dig[wink]


   
SvaraCitera

Tjejer gillar killar som är bra på att skriva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja med att ringa henne.. fråga vad hon har för planer för dagen, om inget speciellt.. fråga om ni inte kan hitta på något. Sen är det väl bara du klämmer fram det lite försiktigt "jag bara undrar en sak, jag har känslor för dig.. mer än kompis alltså, känner du likadant för mig?"

Lycka te!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera