Aviseringar
Rensa alla

Lite tips hade suttit fint 😀


Ämnesstartare

Hallå!
Tycker jag är på G med en tjej nu:)
Alltså vi snackar på msn typ varje dag, och det är ofta hon som börjar skriva till mig. Hon har även nu under senaste veckan börja skriva <3 vilket hon typ ALDRIG gjort under hela den tiden vi kännt varandra, runt början av februari.
Hon snackar även med mig lite i skolan nu (Y)
Men vi bor långt ifrån varandra det är där den största hacken ligger:(

Men jag vill ha tips från er så jag kan få träffa henne mera, alltså jag har försökt bjuda henne på bio, men då hade hon redan lovat sin kompis att se den filmen sa hon 🙁

Har nu biljetter till en annan film, men hon har inte sätt 1an på den så ska se om hon vill, har inte riktigt frågat änn.

Hon säger även saker så som, skaffa en brud, så du har lite kul att göra 😉
Men sedan så snackar hon även med mig om saker som är svåra i hennes liv, att hon typ inte vill ha en pojkvän förtillfället 🙁

DÄR BEHÖVER JAG ER HJÄLP!
Tack jag älskar er som svarar seriöst! 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Waje:

Hon har även nu under senaste veckan börja skriva <3 vilket hon typ ALDRIG gjort under hela den tiden vi kännt varandra, runt början av februari.
Hon snackar även med mig lite i skolan nu (Y)

Holy shit! Halva inne liksom... [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh gör allt för att bli älskad till och med svarar seriöst, sånt avskum är jag, synd bara att jag för dum för att komma på nåt seriöst [cry]


   
SvaraCitera

Fråga om hon vill träffas och ta en fika eller nåt, även om hon har sagt att hon inte vill ha nån pojkvän så kan hon ju alltid ändra sig. Hon kanske tycker du är helt underbar och faller direkt[blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

Har nu biljetter till en annan film, men hon har inte sätt 1an på den så ska se om hon vill, har inte riktigt frågat änn.

Stieg Larssonfilmerna or what?
Att se ettan på dvd med henne i soffan är nog mysigare än själva biobesöket så du börjar i lite omvänd ordning men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

Har nu biljetter till en annan film, men hon har inte sätt 1an på den så ska se om hon vill, har inte riktigt frågat änn.

flickan som lekte me elden eller :PPPPPPPPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

flickan som lekte me elden eller :PPPPPPPPP

hur visste du? :S [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

hur visste du? :S [wink]

Det behöver man väl inte vara einstein för att lista ut [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

hur visste du? :S [wink]

😀
för att min kompis ville se den, o tänkte jag why not MEN.. ville se män som hatar kvinnor först [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga mig inte varför jag lägger mig i [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

att min kompis ville se den, o tänkte jag why not MEN.. ville se män som hatar kvinnor först

Jo och jag vet att hon läser böckerna o har inte sätt första, så antagligen vill hon inte gå på den med mig NU 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

Jo och jag vet att hon läser böckerna o har inte sätt första, så antagligen vill hon inte gå på den med mig NU 🙁

Se något annat? x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Se något annat? x)

hahah bara det att jag redan har vunnit 2biljetter till den filmen xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

hahah bara det att jag redan har vunnit 2biljetter till den filmen xD

om du har dvd/kan långa dvdn/kan ladda ner den första filmen så kan du ju fråga om hon vill se den med dig? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill inte vara den som spräcker din glädjeballong, men jag känner att jag måste: tro inte för en sekund att det betyder något som helst romantiskt att hon skriver "<3".

Bra, med det sagt så tycker jag ändå att du försöker få iväg henne på en träff med dig. Jag tycker bio är lite trökigt eftersom man inte kan prata särskilt bra där inne, ta det i ett senare skede då ni känner varandra bättre och inte nödvändigtvis behöver fråga ut varandra om favoritfärg och politisk ställning längre.


   
SvaraCitera