Aviseringar
Rensa alla

Liten kuk?


Ämnesstartare

Men kan det inte vara så att jag inte är färdig utvecklad för att jag har inte kommit in i målbrottet än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gaina:

Men kan det inte vara så att jag inte är färdig utvecklad för att jag har inte kommit in i målbrottet än.

Nej, du är född till en förlorare, skapa krig och bli en vinnare [y]


   
SvaraCitera

Kim jong-il har antagligen inte en stor penis, och han är en vinnare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den växer till sig grabben [cheers], tjejorna tycker hårdheten e viktigare än storleken endå så oroa dig inte [cool]


   
SvaraCitera

orcite:

Det är inte snoppen som får din fru att stanna kvar i förhållandet.

Det är hur man du är.

åh vad fint sagt!


   
SvaraCitera

Du lär ju inte få brudar som ser ut som din avatar iaf! Men vem behöver såna?


   
SvaraCitera

Gaina:

Är den för liten för min ålder, om det är det vad är normal längden i min ålder och kommer den att växa mer?

Det går inte att säga, du är förmodligen i puberteten så den kan komma att växa 10 cm till eller ingenting alls.

Gaina:

Jag har fått lite hår på pungen och över penisen.

"Över"? Är du omskuren eller bara har du bara underlig hårväxt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar 🙂 och nej, jag är inte omskuren.

Tackar 🙂


   
SvaraCitera

Snweater:

"Över"? Är du omskuren eller bara har du bara underlig hårväxt?

Skulle man få hår över sin penis bara för att man är omskuren?


   
SvaraCitera

Du ska vara glad, din växer fortfarande, för mig är det kört. [cry]


   
SvaraCitera

Gaina:

Hej jag är en kille på 14 år och har en penis på 6m slak och 10cm stånd.

Är du 14 år växer du fortfarande, och även om den inte växer mer är den fortfarande innom ramen för "normal". 10 cm är helt ok för sex, tänk tex när en tjej skall onanera änvänder hon fingrarna, och hur många tjejer har längre fingrar än 10cm..

Snittet ligger runt 13-15cm, vilket innebär att de flesta ligger mellan 10-18 cm. Och då är inte kroppslängd inräknad heller. Det är ju inte rimligt att en kille som är 170cm skall ha lika stor kuk som en kille som är 195 cm tex.


   
SvaraCitera

Andy91:

Det är ju inte rimligt att en kille som är 170cm skall ha lika stor kuk som en kille som är 195 cm tex.

Lol? Såklart det är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Snittet ligger runt 13-15cm, vilket innebär att de flesta ligger mellan 10-18 cm. Och då är inte kroppslängd inräknad heller. Det är ju inte rimligt att en kille som är 170cm skall ha lika stor kuk som en kille som är 195 cm tex.

Dom har gjort undersökningar om just det där. Visade sig i slutändan att längden inte var avgörande.


   
SvaraCitera

Liam_88:

Dom har gjort undersökningar om just det där. Visade sig i slutändan att längden inte var avgörande.

Ok, tackar för informationen.


   
SvaraCitera