Aviseringar
Rensa alla

Liten kuk och kärlek.


Ämnesstartare

Hej! 

Jo, det är så här att min kuk är 12.5-13 cm lång och lika tjock som en femkrona ungefär.

Jag är på "G" med en tjej som är 3 år äldre än mig, och vi ska snart träffas..... vi lär it ha sex första gången men vi lär ju ha det i framtiden... så kmr hon känna något?

2. VAD är normalt för en 14 åring i kuk storlek......... 

3. vad kan man äta för att den ska utvecklas snabbare.. typ ngn grönsak m.m

Svara på frågorna med hjälp av siffrorna

1. - 2. - 3.


   
Citera
Ämnesstartare

 Hon lär väll känna något, men gillar hon dig verkligen så lär väll inte det spela någon roll. Du är mer än bara ditt könsorgan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melon ska vara bra för problem med kuken har jag hört. Det lägger sig på kuken på en gång. helt sjukt. Ananas e fan bra oxå du, men det hjälper inte ifall inte någon annan skär den åt dig.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

avocado


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röd habanero 


   
SvaraCitera
Kudhos

Hon kommer inte bry sig sålänge du inte gör en grej över det. Gillar hon dig så gillar hon din snabel också. Finns inget oskönare än någon som inte har självsäkerheten. Do ur thang and do it good. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kommer dumpa dig alla brudar vill ha minst 30+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså självklart spelar bra sex en stor roll, men det beror inte så mycket på storleken tror jag

hoppas du är bra i sängen, annars är d illa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Hon kommer dumpa dig alla brudar vill ha minst 30+

Indeed


   
SvaraCitera

Finns nog inget som hjälper ens kuk att växa. Du får hoppas på att du fick bra gener av far din så du får stor snabel. Men vad jag har hört så slutar väl inte dicken att växa för ens man är runt 25 års åldern? Eller kanske bara är rykten som går omkring!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurka kan ju vara bra att använda som förlängning 


   
SvaraCitera

Men sån liten kuk har han inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok f'låt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är normalt för en  14 åring?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går ej att säga pga alla utvecklas i olika takt. Finns nog ingen snoppmat nä.


   
SvaraCitera