Aviseringar
Rensa alla

Liten snopp (?)


Ämnesstartare

Hejsan.

Jag är en kille som är 16 år gammal och funderar ibland om jag har en liten snopp. I skolan när vi ska duscha efter idrotten så är min snopp i minsta möjliga tillstånd. Jag förstår inte varför det ska vara så, jag menar den är kanske bara 4cm eller nått sånt då. Och i vanliga fall är den i alla fall 8cm slak.

Kan skriva några mått.

Slak; 8cm~
Stånd; 14cm~
Omkrets; Ca 11cm.

Har hört att snoppen kan växa tills man är 20 år men jag börjar bli lite små orolig. Fast det är i alla fall inte i minsta laget, eller? ..

Tacksam för seriösa svar.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ne.. Min är ungefär lika stor. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riktiga:

Fast det är i alla fall inte i minsta laget, eller?

Siffrorna är som snittet mer eller mindre exakt, så det är helt normalt. Det spelar väl ingen roll om den krymper när du inte använder den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det gör det ju inte Grön och vit. Men det känns lite pinsamt.. mina kompisars ser i alla fall inte ut att vara i minsta laget då. Kan tillägga att jag är oskuld så jag känner väl mig lite nervös för det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riktiga:

Nej det gör det ju inte Grön och vit. Men det känns lite pinsamt.. mina kompisars ser i alla fall inte ut att vara i minsta laget då.

Dom tänker nog inte på att din ser liten ut? Dom tänker antagligen likadant som dig snarare, även om jag förstår varje persons känsla..


   
SvaraCitera

11 cm i omkrets?!??!

Jag förstår inte.... Det är ju större än en snusdosa!?[censur]


   
SvaraCitera

det spelar ingen roll HuR sTarKt dU viLL vAD Som Än HänDEr IntE sVART eLLER viT DEt SpelAR inGEN roLL VaD som Än hÄNDER GÖR:.....


   
SvaraCitera

Phileaus:

11 cm i omkrets?!??!

omkrets/diameter=pi
pi=~3.14
11/3.14=diameter
diameter =~4cm

En liten fråga då omkretsen kan vara svår att uppskatta, är era snusdosor 4cm breda?

Nu är hans penis troligtsvis inte cirkulär, men det var inte menat att vara en exakt beräkning.


   
SvaraCitera
Papper

Har för mig att medellängden för fullvuxna är mellan 13-15 i Sverige. Isåfall så är du ju medel.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Har för mig att medellängden för fullvuxna är mellan 13-15 i Sverige. Isåfall så är du ju medel

Hur vet du en att det stämmer ?
tror knppast alla i sverige mätt sin snopp i nån undersökning?
så man kan inte säga att medellängden på en snopp i de och de landet är x lång, förutom kanske i afrika där alla går runt med 20+
men utifrån afrikaner, vi alla är olika thats it, i have u dont.


   
SvaraCitera
Tyrael

jojOzZz:

Nu är hans penis troligtsvis inte cirkulär, men det var inte menat att vara en exakt beräkning.

är den kvadraterlig?
eller rektangelerig?
eller kanske prismatisk?


   
SvaraCitera
Papper

Keepdreaming:

Hur vet du en att det stämmer ?
tror knppast alla i sverige mätt sin snopp i nån undersökning?
så man kan inte säga att medellängden på en snopp i de och de landet är x lång,

Hehe, jag vet inte om det stämmer men nån har väl gjort en undersökning och så kan man väl använda det som ett ungefär medel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

men nån har väl gjort en undersökning och så kan man väl använda det som ett ungefär medel.

Då har dom förmodligen mätt massa p12or


   
SvaraCitera

Tyrael:

är den kvadraterlig?
eller rektangelerig?
eller kanske prismatisk?

Du bör fråga ts då det inte är min penis det rör sig om.


   
SvaraCitera
Papper

Keepdreaming:

Då har dom förmodligen mätt massa p12or

Men det är väl bra, då känner sig dom med mindre bättre.


   
SvaraCitera