Aviseringar
Rensa alla

Litet?


Wimpen
Ämnesstartare

Hej alla! Jo det är så att jag är 178 cm lång och väger ca. 60 kilo och har 70b i bh storlek.Som rubriken lyder är det för litet? 


   
Citera
Ämnesetiketter

för litet för vad?


   
SvaraCitera
Wimpen
Ämnesstartare

Jungman:
för litet för vad?

För att vara bröst till de proportionerna? 


   
SvaraCitera
reben

nej


   
SvaraCitera
duden

Ingen aning...


   
SvaraCitera

Wimpen: För att vara bröst till de proportionerna?


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

Bröst behöver inte vara stora.


   
SvaraCitera
Lengw

Helvete vad dagens ungdomar bryr sig om sitt utseende. Att söka konfirmation på nätet är rätt så svagt, och det är en tillfällig lösning som inte hjälper dig mycket. 

Bli religiös eller gå med i en kult, men jag upprepar mig. Skaffa vad folk anser vara "ett liv" med vänner som säger att du är fin, eller vänner som får dig att glömma bort ytliga attributer. 


   
SvaraCitera
Wimpen
Ämnesstartare

Lengw:
Helvete vad dagens ungdomar bryr sig om sitt utseende. Att söka konfirmation på nätet är rätt så svagt, och det är en tillfällig lösning som inte hjälper dig mycket. 

Bli religiös eller gå med i en kult, men jag upprepar mig. Skaffa vad folk anser vara "ett liv" med vänner som säger att du är fin, eller vänner som får dig att glömma bort ytliga attributer. 

Ja det är ju förjävlig att ungdomar söker en acceptans på nätet när de inte får det irl. Och för att tillägga så har inte alla den turen att ha dem vännerna.. 


   
SvaraCitera

Wimpen:

Ja det är ju förjävlig att ungdomar söker en acceptans på nätet när de inte får det irl. Och för att tillägga så har inte alla den turen att ha dem vännerna.. 

Man tänker att dagens ungdom borde vara vana vid troll, men ack, trollsensorerna är något som utvecklas långt senare än fingerfärdigheten som krävs för att skriva på forum.Ledsen


   
SvaraCitera
Wimpen
Ämnesstartare

aristoteles:

Man tänker att dagens ungdom borde vara vana vid troll, men ack, trollsensorerna är något som utvecklas långt senare än fingerfärdigheten som krävs för att skriva på forum.Ledsen

Det var ju tråkigt


   
SvaraCitera

Wimpen:

Det var ju tråkigt

Ja, men lugn bara, det kommer med tiden.


   
SvaraCitera
torg1

B kupor brukar va fina 🙂


   
SvaraCitera
Wimpen
Ämnesstartare

aristoteles:

Ja, men lugn bara, det kommer med tiden.

Det var härligt att höra 


   
SvaraCitera