Aviseringar
Rensa alla

Litet klagomål om färg på medlemsnamn.


Ämnesstartare

Registerade mig så sent som idag, så jag kanske inte vet vad jag snackar om, men nu är jag fast med ett rosa medlemsnamn som jag inte vet hur jag blir av med. Om jag ska vara rakt på sak så tycker jag det helt enkelt att färgen är jäkligt ful.

Då jag har för vana att kryssa ur alla alternativ om att visa vilket kön jag är på sådana här forum, så hade jag lätt registrerat mig som kille bara för att slippa det rosa namnet, men kan nu inte det då man inte får byta.

Varför får man inte byta egentligen? Och är det inte lite tråkigt för trans* människor att man måste välja mellan två kön?


   
Citera

Åh nei.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Åh nei.

Såatte...berätta din hemlighet. 🙂


   
SvaraCitera

Ett rosa nick står för att användaren är online. Ett svart nick står för att användaren är offline. Svårare än så är det inte 🙂


   
SvaraCitera

Ett rosa nick står för att användaren är online. Ett svart nick står för att användaren är offline. Svårare än så är det inte 🙂


   
SvaraCitera

Rakel:

berätta din hemlighet

Jag är egentligen en ninja.


   
SvaraCitera

hihihihi rosa e ju fint fniZZZZZzaHHHh


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Ett rosa nick står för att användaren är online. Ett svart nick står för att användaren är offline. Svårare än så är det inte 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så, någon som vet hur man raderar pinsamma forumtrådar? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Man kan ju omregga sig. Det gör jag efter varje fiasko.


   
SvaraCitera

Rakel:

Så, någon som vet hur man raderar pinsamma forumtrådar? [bigsmile]

Du som medlem kan inte radera dina egna trådar. Däremot kan du anmäla tråden med en motivering till varför du vill att den ska tas bort, så gör en moderator en bedömning.


   
SvaraCitera

din lösning på att slippa vara rosa är helt enkelt att avregga.

Dold text: var tvungen, har varit så snäll på sistone.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Tyrael

Rakel:

Såatte...berätta din hemlighet. 🙂

(╯°□°)╯︵ Troll


   
SvaraCitera