Aviseringar
Rensa alla

Litet problem typ!


Ämnesstartare

Nämen hejsan! [bigcheers]

Jag går på en sjukt bra skola, alla e schyssta å där e lixom ingen man riktigt stör sej på. Och innan ja kommer till problemet kan ja berätta att ja e bi o har vetat de i drygt 2 år. E 16 år gammal osså btw

Då till själva problemet.... Jag har fått världens crush i en kille på skolan då. de e typ andra gången ja blir kär i en kille annars brukar de oftast va tjejer. Men iaf ja vette fan hur ja ska ta mig till. mår typ dåligt av att gilla nån som för de första kanske varken är bi/gay eller kanske inte ens gillar en [confused]

Vi möts ofta i korridorer å i matsalen å ja blir så jävla nervös varje gång vi möts, de e helt sjukt....har aldrig riktigt kännt så för en kille. Jag å en kompis gick å snacka osså kom han då å ja börja stamma när ja snacka, de va helt sjukt.

Men iaf hur ska ja kunna få reda på för de första om han e bi/gay. Första gången jag såg honom var när typ halva skolan va samlade å lyssnade på nån snubbe å han typ stod uppe på en sorts balkong i det rummet å jag titta upp å han titta ner mot mej å en kompis.( såg sjukt ocharmig ut då för ja va fett förkyld haha xD )men iaf redan då blev ja intresserad. Sen efter en vecka såg ja honom igen å nu ser ja honom nästan minst 1 gång om dan.

Va ska ja göra? De känns som om han skulle kunna va bi för ja känner att ja kan typ känna sånt men när ja väl blir typ kär i nån blir ja jävligt osäker å vill lixom inte chansa.

Finns de typ nåt ja kan göra för att komma nån vart?
Även om de visar sej han inte e bi så kan ja iaf släppa det men kan inte det just nu [chocked]

Jävlar va långt detta blev [surprised]
Hoppas nån pallar läsa igenom[cute] å e sjukt tacksam för hjälp[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Weiiizzz:

Men iaf hur ska ja kunna få reda på för de första om han e bi/gay.

fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

fråga

men asså bah mina närmstab vänner vet ja e bi så de blir lite obvisous oså om ja bah frågar, de som e de jobbiga, sen e de ju pinsamt å skicka en kompis å fråga haha fast kan höra me nån [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weiiizzz:

men asså bah mina närmstab vänner vet ja e bi så de blir lite obvisous oså om ja bah frågar, de som e de jobbiga, sen e de ju pinsamt å skicka en kompis å fråga haha fast kan höra me nån

kolla hans fb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns som att de finns sju miljarder såna här trådar på UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

känns som att de finns sju miljarder såna här trådar på UM

haha har sett de xD e helt ny så har ingen koll [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

kolla hans fb?

står inget där å även om de gjorde skulle de va meningslöst lixom ja visar inte de på min fb lixom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weiiizzz:

orde skulle de va meningslöst lixom ja

om du hade haft tur hade det ju stått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

om du hade haft tur hade det ju stått

haha om ändå livet va så schysst [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om nån kommer på nåt sätt elr typ tips så skriv gärna [smile]


   
SvaraCitera

Skicka ett FB meddelande och fråga. Och BTW keep me posted de e ju faktiskt lite spännande! 😉


   
SvaraCitera