Aviseringar
Rensa alla

Livet är över nu


Soliso
Ämnesstartare

Sen tidigare har jag fibromyalgi och ledsjukdom, och är även allergisk kraftigt mot ägg. Dom här tre sakerna har varit jobbiga att kombinera och leva med samtidigt då det är mycket att klara av och orka hålla reda på men det har gått.

Men sen ett tag har jag haft problem med min avföring, och magen och gick efter mycket om när jag blev betydligt sämre och med blod i avföringen gick jag till doktorn. Jag hade ulkerös kolit vilket är en infektion i ändtarmen. Efter mycket tester så fick jag kortison direkt och tabletter men eftersom detta inte funkade så fick det bli operation. Min ändtarm var så pass infekterad så man insåg att det inte finns något annat val en att operera bort det dåliga och sätta dit en behållare på insidan av magen som görs av en bit tunntarm och som man tömmer med en slang.

Och efter detta vill jag inte längre. 3 saker räckte inte, utan det skulle bli 4 och dessutom var den 4 den värsta. Är helt säker på att min kropp är helt slut och jag kommer till slut få cancer och dö endå. Vill inte mer, mitt liv är över.


   
Citera
Ämnesetiketter
mens
 mens

Livet är mer skit många gånger men det går oftast att få någon form av rätsida på det och må lite bättre. Ta kontakt med någon och prata om detta. Kram!


   
SvaraCitera

Det kommer bli bättre. Det är inte permanent. Jag tycker du ska ut och resa eller prata med någon nära dig för att få dig att må bättre. Det blir bara värre om du håller dina problem för dig själv. Jag förstår att det som sker i ditt liv är oerhört jobbigt men det är dags att röra på benen och bli lite aktiv. Res till något soligt land och träffa nya människor. Fokusera på andra saker så att du liksom tänker mindre på dina problem då kommer du känna frid och en lättnad. Gör något kul, sporta eller gå på teater. Vad som helst som får dig att bli på bra humör. Om du inte har råd att resa kan du gå till psykolog då kan du faktiskt få betalt för din resa du har rätt till det eftersom du har sjukdomar plus att du mår dåligt fast jag är inte helt säker kolla upp det. Lycka till! Hoppas allt blir bättre och det är jag säker på att det kommer bli. ♡♡♡♡♡


   
SvaraCitera