Aviseringar
Rensa alla

Livet är surt, och livet är full av skumma typer.


Ämnesstartare

Fredagen den 5:e (alltså igår 19-04-05) så skulle jag träffa en kompis som kom hela vägen från Skåne, eller så jag trodde till Stockholm av okänd anledning. Kompisen säger att han kom bara för att han kan, var uttråkad, ingenstans att gå och att det är tråkigt hemma.
Jag träffade kompisen på Yubo (googles beskrivning om appen: Yubo är en social app för att träffa nya vänner och ha kul med dem. Vänskap går till nästa nivå! Det är som att vara i en fest och träffa coola människor.) och nu igår så tänkte vi på att träffas.

Så här är jag och spenderar 50 minuter av mitt liv att åka in till Stockholm och går till hotellet där han sa att han skulle "bo" i, sen så snackar vi på snapchat. Han säger att han är feg och vet inte ifall han vill träffas när jag redan är där på plats liksom. Hans ursäkt är "Jag har aldrig träffat någon från internet." och så går klockan, jag väntar och väntar tills 23.00 på (jag kom runt 20.00) då jag bestämmer mig att ignorera han och åka hem.
Under tiden jag väntade på han så skrev han att han ville att jag skulle mysa med han, va i hans rum och kolla på netflix med han, sova med han och äta frukost med han och även när han sa så så vägrade han antingen ge mig hans hotell rums nummer, eller komma ner och möta mig. Han sa vad han VILLE göra med mig, men det verkar inte ha blivit så. Jag ville själv träffa han för han var så söt och rolig, fick mig att le och skratta när vi pratade med varandra på snapchat.

Just nu är jag hemma och tänker på om han verkligen kom till Stockholm, och det hotellet han "bodde" i, han även sa att han skulle ställa sig upp och gå på toa, snubben orkade inte ens öppna dörren för att se vad hans rums nummer va om hans nu ens bodde på hotellet. Så så gick det i 2-ish timmar, snubben vågar komma till Stockholm själv, men inte träffa en hel svensk kille som är kram go- och snäll.

Jag är inte arg på han för vart han än är, jag är bara jävligt ledsen att det ALLTID ska sluta såhär när folk säger dom vill träffas, bestämmer var och när vi träffas sen dyker dom aldrig upp.

Jag är inte arg, bara jävligt ledsen.

Jag tänker på, vad ska jag göra nu? Ska jag ha kvar han på snapchat eller vad? Och om han verkligen är i det hotellet och vill träffas på riktigt idag den 6:e lördagen i April 2019, ska jag acceptera det och träffa han eller ska jag skita fullständigt i allt han säger? Han har aldrig varit i Stockholm och säger att han kommer gå vilse om han inte har någon att vara med, som t.ex mig. Kan ju ändå inte träffas då jag inte har något sim kort som funkar med mobila data och att jag kommer ha strömavbrott hela helgen.

--------------------------------------------------
Vet ni något sätt där man kan skaffa vänner enkelt å skit? Har inte facebook så rekommendera inget som har med det att göra. Bunko.se verkar ba va fylld av äldre män också, precis som Grindr.


   
Citera

Tinder


   
SvaraCitera

Emodating fast en blockade mig efter några veckor. Bodde i samma stad.
Tror han var öppen med alla och bara tröttnade. Man går ut mest från appen och över till sina andra sociala medier.
Jag chattar mest på Instagram med musikintresserade, blir lättare när man har nån gemensam, lite som fb typ. Jag trodde jag hade en gemensam på fb men den hade bara blivit taggad i någons inlägg och råkat ha samma namn så vi visste inte vilka människor vi pratade om men nu chattar vi på om bjd och yaoi. Det är mitt enda tips, reklam på Instagram har lockat mig till flera andra ställen. Du kommer hitta nån som vill lära känna dig mer.


   
SvaraCitera

Och om du tänker att det var slöseri med tid när du väntade på hotellet, förberedd nästa gång och gör något positivt under den tiden. För din egen skull så känns det inte alltid bortkastat. Hitta något och njut av, studera omgivningen eller nått.


   
SvaraCitera

Det låter väldigt konstigt att han skulle ha åkt ca 50 mil för att sen inte "våga" träffa dig. Låter mer som att det är en lögn som spårat ur. Att han ljög om att han skulle till Stockholm.

Om det är som du säger, att han får dig att le osv så bör ju han tycka om dig också med tanke på allt han sa att han ville göra. Då är det ju ännu underligare att man inte vill träffas. 

Nu vet inte jag hur långt du har till det där hotellet men ligger det liksom 20 minuter bort så kan du ju ge det en till chans. Annars hade jag struntat i det. Hade jag fått sitta och vänta på någon i 3 timmar pga att personen inte vågar träffas så hade jag blockat den personen 😀

Också otroligt trött på såna personer, behöver också tips på vart man kan hitta vänner :3


   
SvaraCitera

jsvensson:
Det låter väldigt konstigt att han skulle ha åkt ca 50 mil för att sen inte "våga" träffa dig. Låter mer som att det är en lögn som spårat ur. Att han ljög om att han skulle till Stockholm.

Om det är som du säger, att han får dig att le osv så bör ju han tycka om dig också med tanke på allt han sa att han ville göra. Då är det ju ännu underligare att man inte vill träffas. 

Nu vet inte jag hur långt du har till det där hotellet men ligger det liksom 20 minuter bort så kan du ju ge det en till chans. Annars hade jag struntat i det. Hade jag fått sitta och vänta på någon i 3 timmar pga att personen inte vågar träffas så hade jag blockat den personen 😀

Också otroligt trött på såna personer, behöver också tips på vart man kan hitta vänner :3

Jag kommer tre timmar innan..leta efter dem som har svårt med tid. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jsvensson
Nu vet inte jag hur långt du har till det där hotellet men ligger det liksom 20 minuter bort så kan du ju ge det en till chans. Annars hade jag struntat i det. 

hotellet låg 5 minuter från Hötorget, och typ 50 minuter från mig där jag bor.. 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jag kommer tre timmar innan..leta efter dem som har svårt med tid. 

Va?


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

hotellet låg 5 minuter från Hötorget, och typ 50 minuter från mig där jag bor.. 

Träffades ni idag eller vad hände? :3


   
SvaraCitera

Tror det var mer än en vän isåfall pga det ni skulle göra 😉


   
SvaraCitera
Kdthb

Känner igen mig i det du skriver om. Skrev med en kille på kik och vi ville båda gärna träffas men när chansen kom valde han att inte göra det. Är som du inte arg på han eller något sådant men besviken på att det inte blev av men inte riktat mot han. 


   
SvaraCitera

Tror knappast personen befann sig i Sthlm. Catfish, släng i sjön. Distans funkar inte, tro mig. Tack o hej!


   
SvaraCitera