Aviseringar
Rensa alla

Livet i kras på 1 enda dag.


Ämnesstartare

Herregud. vart ska jag börja känner bara för att skriva av mig..
5 års förhållande med mitt (numer) X Pontus.
Idag träffades jag och min pojkvän , detta var sedan länge bestämt och vi fikade vid en sjö. Då han plötsligt tar min hand och säger "Jag är ledsen vi kan inte var tillsammans längre, jag har känslor för någon annan "
den sekunden ville jag hoppa i den iskalla sjön och dränka mig i sorger. Min första tanke var att det på något sätt skulle vara ett skämt. Men icke sa nicke..
Usch, jag älskar honom djupt, och vi säger att vi älskar varandra varje dag. Hur hände detta tänker jag bara. Förbannat vad otrevlig situation. Han har liksom berott på min Ekonomi. vi har en 3 rums lägenhet (kök, sovrum och mindre sovrum) det mindre sovrummet eftersom att vi länge diskuterat barn!
Detta är nog den för jävligaste dagen i mitt liv. Tror nog inte att ni kan föreställa er vilka tankar som bollar runt, Avundsjuka, sorg, aggression, deprimerade tankar om den nya tjejen. Vem fan är subban och vart fan kan jag hitta henne?.


   
Citera

SaraNiemine:

Vem fan är subban och vart fan kan jag hitta henne?.

[zzz] Det är ju knappast hennes fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det är ju knappast hennes fel.

Tror nog inte att du skulle ha tänkt helt rena tankar om någon tjej flörtat med din pojkvän ?


   
SvaraCitera

SaraNiemine:

Tror nog inte att du skulle ha tänkt helt rena tankar om någon tjej flörtat med din pojkvän ?

Om min pojkvän träffade en annan tjej bakom min rygg så skulle det vara honom jag var arg på. Det är inte ens säkert att tjejen vet att din pojkvän hade flickvän osv osv [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Om min pojkvän träffade en annan tjej bakom min rygg så skulle det vara honom jag var arg på. Det är inte ens säkert att tjejen vet att din pojkvän hade flickvän osv osv

Dock så vet jag lite mer om saken, och det är ju inte riktigt så det är [rolleyes]


   
SvaraCitera

SaraNiemine:

Dock så vet jag lite mer om saken, och det är ju inte riktigt så det är

[rolleyes] Nä, okej, den andra tjejen är en hora som snor din partner och din partner har ingen egen vilja och är ett offer för sin sexualitet, precis som alla andra män. Jag glömde bort det.


   
SvaraCitera

kanske hjälper:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nä, okej, den andra tjejen är en hora som snor din partner och din partner har ingen egen vilja

Jag tycker att det är för jävligt från både min partner och hennes sida.. Att hon har gett sig på en kille som varit i en stadig relation, och att han i själva verket faktiskt har gått med på det. Om han nu kände för att träffa nya, så hade han gjort slut med mig. Jag känner min partner ganska väl efter att ha känt honom i 7 år. Han är inte typen som är otrogen. Jag förtjänar inte mer än en riktigt förklaring på detta helvetets skapet.


   
SvaraCitera

SaraNiemine:

Om han nu kände för att träffa nya, så hade han gjort slut med mig. Jag känner min partner ganska väl efter att ha känt honom i 7 år. Han är inte typen som är otrogen. Jag förtjänar inte mer än en riktigt förklaring på detta helvetets skapet.

Men öh, nu har han ju uppenbarligen hittat en ny tjej...? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Men öh, nu har han ju uppenbarligen hittat en ny tjej...? [crazy]

Känner min partner mycket väl, han älskar mig och jag älskar honom. Har pratat med hans bästavän som han *litteraly* berättar allt för. Och han hade ingen aning om det här. Hans första tanke var att han hade gjort någon på smällen på fyllan och inte vågat berätta det. Vem vet, det är nog bara han som kan ge svar på alla mina frågor. Men nu måste jag nog dessvärre gå vidare, och få höra förklaringen en annan dag. Tyvärr är det nog så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enda lösningen är att du kidnappar honom, hjärntvättar honom och där efter lever ni lyckligt i alla era miserabla dagar... [love][love][love][love]

Inse fakta att ditt X har känslor för en annan och gå vidare[cheers]


   
SvaraCitera

stackars din pojkvän som blivit förförd sådär[sad]


   
SvaraCitera

det är sånt här som kan få en att börja tro på gud


   
SvaraCitera

Förlåt, men varför känns inte den här tråden trovärdig över huvud taget?


   
SvaraCitera

Sånt händer. Jag tycker det är bra att han följer sitt hjärta, även om det betyder att man sviker någon. Det är synd om dig, och det är pissigt av honom ifall han träffat henne i smyg, men det är absolut inte hennes fel.

Det kommer vara jobbigt och det kommer kännas som att det är skitsynd om dig, men det är så det funkar här i livet. Hoppas du kommer över honom väldigt snart, det borde inte vara svårt att hitta en ny kille om du har egen lägenhet. Såvida du inte lagt på dig 25 kilo medans du var tillsammans med killen, det vill säga. Då är det kanske lite knepigt.


   
SvaraCitera