Aviseringar
Rensa alla

Livet i kras på 1 enda dag.


Ämnesstartare

Vi är ungefär tillsammans igen, jag träffade honom nyss. Han hade varit otrogen och tyckte att om jag ändå skulle göra slut för att han varit otrogen så tyckte han att jag inte skulle behöva känna smärtan att han varit otrogen och när han skulle göra slut så ledde det ena till det andra. Alltså hittade han på alltsammans . Vi ska ta en paus i nån vecka nu. Sen får vi antagligen hoppas på det bästa. Är verkligen lycklig med den här killen och tror jag kan komma över otrohet om det inte händer igen 🙂

krasch:

Förlåt, men varför känns inte den här tråden trovärdig över huvud taget?

jadu, vänta tills det händer dig så ska du få se på andra bullar 🙂


   
SvaraCitera

SaraNiemine:

jadu, vänta tills det händer dig så ska du få se på andra bullar 🙂

Det där kommer inte hända mig..........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

[rolleyes] Nä, okej, den andra tjejen är en hora som snor din partner och din partner har ingen egen vilja och är ett offer för sin sexualitet, precis som alla andra män. Jag glömde bort det.

Jag gillar dig.


   
SvaraCitera

SaraNiemine:

Alltså hittade han på alltsammans .

Förutom... Den biten då han faktiskt var otrogen?

Det är förstås upp till dig vad du ska göra, och jag vet inte hur pass extremt hans övertramp var. Men jag vet att inga råd som "lämna honom, tro mig, han kommer att göra det igen" kan nå dig - fem år? Du är för kär!

Därför säger jag bara var försiktig, ha koll på hur mycket du är värd, sätt en tydlig gräns för vad som är okej... Och, framför allt, lycka till! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NeoSeymour:

Därför säger jag bara var försiktig, ha koll på hur mycket du är värd, sätt en tydlig gräns för vad som är okej... Och, framför allt, lycka till! [bigcheers]

det ska jag allt (:


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

SaraNiemine:

Han har liksom berott på min Ekonomi.

Say what?

Ps. Tonfisk


   
SvaraCitera