Aviseringar
Rensa alla

livet


Ämnesstartare

Ni är i framtiden och blickar tillbaka på erat liv, tror ni att ni kommer vara nöjda med de liv ni levt? 

vad är era drömmar för framtiden, tror ni att ni kommer leva efter era drömmar? 

Hur tror ni att era liv kommer utspela sig? 


   
Citera

ja, tror jag kommer vara nöjd

orkar ej vara mer specifik just nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns ingen mening med att ångra saker, det är som det är. 


   
SvaraCitera

jag tror jag kommer vara okej med livet, jag lär ju vara insiktsfull nog att inse att jag levt så gott jag kunnat utifrån rådande förutsättningar. allt dåligt har ju fört med sig något gott i form av livserfarenhet liksom.

Hade jag varit singel hade jag velat åka till usa eller typ london och jobbat som au pair. känns inte så relevant nu när jag har en partner som jag vill ha egna barn med inom ett par år liksom. har inga direkta drömmar, vill bli klar med komvux och därefter börja jobba tills jag kommer på vad jag vill utbilda mig till, om jag vill gå någon högskoleutbildning. det är ju inget orimligt, så det hoppas jag verkligen att jag kommer leva efter. vill få barn sen och live happily ever after liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag tror det. Jag har valt att gå min väg och inte följa någon annans drömmar. Gjort aktiva val för att forma min livsstil så som jag vill leva och jag har haft en jättefin relation till min familj. Allt hänger väl på vänskap och så och hur sådant utvecklas. Vill gärna ha kvar mina vänner men också hitta nya. T ex om jag kommer resa runt i jobbet (vilket jag vill göra) måste jag ju börja om "på nytt" överallt och hitta nya vänner osv, vilket kan vara svårt. Så jag hoppas att jag lyckas med det. Och att jag hittar en karl som vill leva med mig. Och att jag bildar en underbar familj. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej pga kommer bli misslyckad och dö av knark


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:
Nej pga kommer bli misslyckad och dö av knark

Hjärta

Är hittills trots allt "nöjd" över hur jag levt. Väldigt oklart över hur jag kommer
känna i framtiden över vad som komma skall, då jag ej har någon aning
vart jag vill eller ska. Men så länge jag är ärlig mot mit själv, står upp för
mig och inte låter mig trampas på kommer jag
nog känna mig "nöjd". Finns ingen anldning att ångra det man en gång
tyckt varit det bästa valet. Oavsett vart man hamnar.

avd. fett seriös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:
Nej pga kommer bli misslyckad och dö av knark

jag kanske hinner före knark1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

jag kanske hinner före knark1

För att döda mig lr rädda mig från knark :S dör hellre av knark isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

För att döda mig lr rädda mig från knark :S dör hellre av knark isf

döda dig innan knark


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför hjärtat : (

murare:

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:
Varför hjärtat : (

har det som c och d plan i livet ungefär haha. Borde du med ha! Hjärta men först en a och b plan. Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pissliv, finns inget att glädjas över 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:

har det som c och d plan i livet ungefär haha. Borde du med ha! Hjärta men först en a och b plan. Söt

Min plan a kommer ej funka


   
SvaraCitera