Aviseringar
Rensa alla

Livet suger när man inte duger..


Ämnesstartare

Asså detta suger verkligen ... Jag sommarjobbar. Och sen så idag så när jag kom till jobbet mådde jag illa och ville spy vilken sekund som helst.. Men de släppte direkt när jag kom hem.. men hade redan sjukanmält mig då :/

Sen så ville jag rida ikväll. men får inte för en lag. För jag har redan varit förkyld nyligen så om jag rider ikväll så och jag sedan mår dåligt imon så får jag inte sjukersättning... '-' (ska nämligen jobba imon med)

Jag vill verkligen rida ikväll och jag hoppas någon kan säga mig hur jag kan göra för att få mamma att gå med på att jag ska rida ikväll.. Funderar på att säga som att jag får skylla mig själv om jag inte får sjukersättning.

De är nämligen första ridningen sen sommarlovet och stallet där jag rider har fått ca 7 nya hästar som jag skulle vilja se. Och så har man chans att rida en av dem också.. Om jag har tur. Dock vill jag verkligen rida! Har väntat ett helt sommarlov och jag tänker inte vänta en vecka till ! [no-no]


   
Citera

Är väl bara rida och gå på jobbet imorgon? [rolleyes]


   
SvaraCitera

ja, ibland är livet jobbigt [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pizdakurac:

Är väl bara rida och gå på jobbet imorgon?

Hah jo.. De tycker ja men mamma har en annan åsikt :/

Birgrrr:

ja, ibland är livet jobbigt

Precis, bra att du förstår mig.


   
SvaraCitera

HAHAH [cry]


   
SvaraCitera

aah, lät jobbigt. :/
Övertalade du henne? [wink]


   
SvaraCitera

det är lika bra att lära sig tidigt att livet inte alltid ter sig som man vill


   
SvaraCitera

Bit ihop?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haveri:

Övertalade du henne?

nope :/ hon är envis som in i bomben :S


   
SvaraCitera

MisterLikeYourShirt:

nope :/

Du verkar ju ha överlevt iaf![y]


   
SvaraCitera

MisterLikeYourShirt:

nope :/

Du verkar ju ha överlevt iaf![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Du verkar ju ha överlevt iaf!

ja men de sög att sitta hemma när ens bästa vän fick rida den dagen plus att hon hade ridit i sommar.. :/ Men denna onsdag så banne mig ska jag rida! [bigsmile]


   
SvaraCitera