Aviseringar
Rensa alla

Livet ur mina ögon


Meningen med livet enligt min mening: gå skola, skaffa jobb, gör oförglömligt massa roligheter innan du stadgar dig, skaffa familj(valfritt), gå i pension, barnbarn sedan är det utförsbacke hela vägen.

Alla har vi det tufft ibland, men då är det bara att ge sig själv en liten smäll på käften, hålla huvudet högt och se livet från den ljusa sidan. då löser sig det mesta ska du se! [smile]


   
SvaraCitera

Finns unga tjejer som skär sig fast de är snygga, har pengar, egen lägenhet, vänner, pojkvän, dom sakerna. Hör ofta uttrycket "att känna tomhet, ett hål som behöver fyllas."
Deras pojkvän kanske har liten penis.

Har aldrig känt mig tom, alltid överfull, av känslor o tankar.

Tycker målet i livet är att alltid sträva efter att vara i höga sinnesstämningar, så man svävar fram. Alltid minst 2 timmar om dagen i extas. Skulle aldrig göra något jag inte ville göra för pengar, pengar har inget inget värde för mig.

Varför vill man att folk ska vara avundsjuka på en föresten?
Folk säger ju att de inte bryr sig om vad andra tycker om dem? Då bryr de ju sig skitmkt egentligen.


   
SvaraCitera
Bakric

patrick bateman:

hahaha. jo så kan man ju se på det. men du måste väl gilla det? jag menar jag skulle gärna bli advokat tex, mycket pengar mycket respekt men inte lätt att bli, skulle aldrig palla det. sen att havet är rätt farligt gör det inte lättare

Gilla det?
Att vara mitt ute på havet i en båt känns lite som att hänga i ett tjockt rep i sele ovanför ett stup. Troligtvis händer inget, men det kan möjligen hända, och därför får man bra med pengar för det^^


   
SvaraCitera

min mening med livet e o säga ja till allt


   
SvaraCitera

Angelize:

min mening med livet e o säga ja till allt

[no-no]


   
SvaraCitera

ennie:

[no-no]

live blir roligare då ... stor skillnad har både levt livet med säga nej te allt o säga ja


   
SvaraCitera

Angelize:

live blir roligare då ... stor skillnad har både levt livet med säga nej te allt o säga ja

också testat det 😛


   
SvaraCitera

ennie:

också testat det 😛

gött


   
SvaraCitera

x_marty:

Meningen med livet enligt min mening: gå skola, skaffa jobb, gör oförglömligt massa roligheter innan du stadgar dig, skaffa familj(valfritt), gå i pension, barnbarn sedan är det utförsbacke hela vägen.

fyfan. exakt så livet inte ska vara i min mening. för typiskt.

Bakric:

Gilla det?
Att vara mitt ute på havet i en båt känns lite som att hänga i ett tjockt rep i sele ovanför ett stup. Troligtvis händer inget, men det kan möjligen hända, och därför får man bra med pengar för det^^

haha jo men ändå. pengar i all ära men det är viktigast att man har kul tycker jag. fast med pengar har man ju kul, bäst vore att bara vinna på lotto och slippa slit


   
SvaraCitera
Bakric

patrick bateman:

haha jo men ändå. pengar i all ära men det är viktigast att man har kul tycker jag. fast med pengar har man ju kul, bäst vore att bara vinna på lotto och slippa slit

På båtar jobbar man i olika vakter om 4 timmar styck. För det mesta jobbar man 4, är ledig 8 på båten och sedan är man även ledig lika många dagar som man varit på båten, fast med lön.
Man kan sitta och virka under ledigtiden på båten om man tycker det är kul [cool]


   
SvaraCitera

Bakric:

På båtar jobbar man i olika vakter om 4 timmar styck. För det mesta jobbar man 4, är ledig 8 på båten och sedan är man även ledig lika många dagar som man varit på båten, fast med lön.
Man kan sitta och virka under ledigtiden på båten om man tycker det är kul

haha soft. jo det är nog jävligt soft om man gillar det. fast läskigt med båtar


   
SvaraCitera

ett bra liv är synonymt med en god bok.

jag misstänker att detta är ett tecken på att jag håller på att bli gammal.


   
SvaraCitera
Bakric

patrick bateman:

fast läskigt med båtar

Ja xD


   
SvaraCitera

Bakric:

Ja xD

hehe [smile]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

fyfan. exakt så livet inte ska vara i min mening. för typiskt.

Indeed, å andra sidan trivs jag att vara en Svensson i mellan åt.


   
SvaraCitera