Aviseringar
Rensa alla

Livmoderhalscancervaccinet


Ämnesstartare

Hej!

Jag har gått med i ungdomar.se mest av allt för att varna dig för den livsfarliga

vaccineringen mot cancer i livmoderhalsen. Vaccinet innehåller bland annat kvicksilver

som är ett av de giftigaste ämnena som finns. Även ytterst små mängder skadar ditt

nervsysten och kan ge dig obotliga skador. Denna vaccinering kan förstöra ditt liv

precis som den har förstört mängder av andra människors liv. I USA har många

drabbats av bestående förlamningar och blivit rullstolsbundna av vaccinet. Åtskilliga

har mist livet. DETTA KAN HÄNDA DIG OCKSÅ OM DU LÅTER VACCINERA DIG.

SÅ VAR STARK OCH VÄGRA VACCINERA DIG - VAD DOKTORN, SKÖTERSKAN,

ELLER DINA KOMPISAR ÄN SÄGER!!!!

Tänk på att det är du själv som har ansvaret för din hälsa. Inte doktorn, inte

sköterskan, inte dina kompisar - UTAN DU SJÄLV!!!

Vaccineringen mot cancer i livmoderhalsen - precis som vaccineringen mot svininfluensan - är ett stort bedrägeri som har dragits igång av läkemedelsindustrin för att göra miljardvinster på vår bekostnad. Dessa jätteföretag har stort inflytande över både forskare och myndigheter eftersom de sponsrar forskning, avlönar enskilda forskare och mutar både makthavare och myndigheter. Tror du att läkemedelsverket (som har till uppgift att kontrollera alla preparet som används i den svenska sjukvården) skyddar dig? Glöm det! Läkemedelsverket är helt i händerna på läkemedelsindustrin och gör preceis som de blir tillsagda. Vill du veta mer? Googla då på "livsfarliga vacciner" . Läs sanningen och varna dina kompisar!


   
Citera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Men god morgon pojken. Välkommen till världen.


   
SvaraCitera

Ojoj.. jag gissar att du inte tog svininfluensa vaccinet heller?


   
SvaraCitera

Johanfördej:

Även ytterst små mängder skadar ditt

nervsysten och kan ge dig obotliga skador.

Hoppas innerligt att du aldrig äter en fisk från östersjön. Eller typ dricker kranvatten.
http://www.slv.se/sv/grupp1/Risker-med-mat/Metaller/Kvicksilver/

BTW, är det här tänkt som en diskussionstråd eller bara för information?


   
SvaraCitera

Johanfördej:

Vaccinet innehåller bland annat kvicksilver

som är ett av de giftigaste ämnena som finns.

......

Johanfördej:

USA

[rolleyes]

svininfluensahysterin och det jävla vaccinet är mer värt att klaga på. de har dessutom fettoljor från utrotningshotad haj i sitt vaccin


   
SvaraCitera

Men tänk om jag får cancer i livmoderhalsen da [cry]


   
SvaraCitera

minns när min kompis smsa mig & ba "nu har ja tagit vaccinet mot liv moder hals kanser" NAW[bigsmile]


   
SvaraCitera

Johanfördej:

Jag har gått med i ungdomar.se mest av allt för att varna dig för den livsfarliga

vaccineringen mot cancer i livmoderhalsen.

[tired]


   
SvaraCitera

Bott under en sten de senaste åren eller?[zzz]

Det är väl förövrigt ingen som tror att vaccin är nyttigt eller ens bra för kroppen egentligen?[shake]


   
SvaraCitera

I UM:s julkalender "Tomtar, troll och konspirationer" har vi nu kommit fram till den 3 december, och ska därmed öppna lucka nr 3.
Bakom den döljer sig en stolle vid namn Johan, som spinner vidare på årets trend bland konspirationsteoretiker, "kvicksilverförgiftningar av vaccin", och talar om vaccinet mot livmoderhalscancer.
Hur många kvinnor som eventuellt räddats från livmoderhalscancer tack vare detta vaccin struntar Johan i. Tur är väl det säger vi på redaktionen, ty annars hade vi inte kunnat producera detta tredje avsnitt av UM:s julkalender.

Vi hoppas kunna återkomma med nya avsnitt inom kort, vilket inte borde bli så svårt då det verkar krylla av trolliga konspirationsteoretiker nu i juletidImage


   
SvaraCitera

Lallaren från Ibiza:

Vi hoppas kunna återkomma med nya avsnitt inom kort, vilket inte borde bli så svårt då det verkar krylla av trolliga konspirationsteoretiker nu i juletid

Jag är überpretto och stolt

Hahaah <3


   
SvaraCitera

Tramsigt


   
SvaraCitera

Lallaren från Ibiza:

Vi hoppas kunna återkomma med nya avsnitt inom kort, vilket inte borde bli så svårt då det verkar krylla av trolliga konspirationsteoretiker nu i juletid

Längtar. [smile]

du har en poäng i att vaccinet inte är bra.

du har ingen poäng i resten av vad du sa.


   
SvaraCitera

-.-


   
SvaraCitera