Aviseringar
Rensa alla

Livrädd för mig själv.


Ämnesstartare

För det första så är jag totalt anonym, jag är snart 20.

Jag är rädd för en sak, min sexuella drift, det kommer saker i bakhuvudet som jag aldrig skulle göra i verkligheten, tar homornsprutor.
vet inte om det har med saken att göra.

Men kan en hög dos göra en översexuell?

Jag tänder inte, men det kommer en konstig känsla där nere när jag ser barn på tv, porr har jag aldrig tittat på, kommer inte göra det heller.

Om jag börjar fantisera om en tjej som är i min ålder så kan hos byta plats med nån äldre eller nån många år yngre, då brukar lusten gå över till en känsla av obehag.

Om jag lyckas tänka på rätt saker under onanin så får jag ibland en skamen känsla.
skam över mig själv.

Är oskuld för jag är 20, anledningen är att jag hela livet blivit mobbad, slagen, retad hela tiden. vem vill ha ett mobboffer?

Allt som kommer i mitt huvud skulle jag aldrig göra i verkligheten, hur får man de tankarna att försvinna?

Har råkat gå på en länk som såg ut som en bild med en mindreårig, den anmälde jag till hemsidan, polisen osv.

Sedan dess har jag bara mått skit av det.

//Oddie svara seriöst.

Vad går gränsen till pedofili?

Om jag känner uppphetsning av en som är två år ryngre är man ju inte pedofil vad jag vet.

Snälla svara seriöst.[cute]


   
Citera

Pedofili räknas oftast till barn som är prepubertala, dvs upp till 13 år ungefär. Men du ska nog inte oroa dig, du har som du säger blivit mobbad och kan känna dig osäker pga detta, så vid sexuell stimulans skapar du en bild där du är den förande och för vissa innebär det att man tänker på yngre för det är enklare att föreställa sig att dom är "oskyldiga.

Du ska nog inte reflektera för mycket om detta.


   
SvaraCitera

Låter som du behöver psykologisk hjälp [y]


   
SvaraCitera

Jucka:

Låter som du behöver psykologisk hjälp [y]

Låter som du behöver hjälp med att hålla tyst när du inte vet vad du pratar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Låter som du behöver hjälp med att hålla tyst när du inte vet vad du pratar om.

han lider ju uppenbarligen av det [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte farligt att vara pedofil.


   
SvaraCitera

Tilda1988:

han lider ju uppenbarligen av det [confused]

Han lider av skammen av samhällets åsikter, det är möjligt att han har hebefila/pedofila tendenser. Men isåfall är det en läggning inget man kan ta bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Han lider av skammen av samhällets åsikter, det är möjligt att han har hebefila/pedofila tendenser. Men isåfall är det en läggning inget man kan ta bort.

du tror alltså inte han kunde dra nytta av psykologkontakt för att komma på ett sätta att känna sig bekväm med sin sexualitet? tycker att det låter som om han har men från sin barndom pga mobbning


   
SvaraCitera

Tilda1988:

du tror alltså inte han kunde dra nytta av psykologkontakt för att komma på ett sätta att känna sig bekväm med sin sexualitet? tycker att det låter som om han har men från sin barndom pga mobbning

Jag tror att han skulle må sämre än någonsin att prata med någon IRL just nu, med tanke på vilket tabubelagt ämne det är för TS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va? jag fattar inte riktigt.
Men att vara pedofil är oerhört vanligt, känner killar som har legat med en tolvåring (dom var allt mellan 18 till 30, kanske närmare 40)

Lemasives:

Jag tror att han skulle må sämre än någonsin att prata med någon IRL just nu

agreed [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Jag tror att han skulle må sämre än någonsin att prata med någon IRL just nu, med tanke på vilket tabubelagt ämne det är för TS.

kanske kan börja med att bearbeta det dåliga självförtroendet


   
SvaraCitera

Tilda1988:

kanske kan börja med att bearbeta det dåliga självförtroendet

Ja, det behöver nog dom flesta. Men det kan man göra genom några enkla val i livet, man behöver inte springa och prata med en psykolog för allt möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Ja, det behöver nog dom flesta. Men det kan man göra genom några enkla val i livet, man behöver inte springa och prata med en psykolog för allt möjligt.

vet inte men kanske kan vara bra för honom, han man systematiskt blivit utsatt för kränkande behandling hela sitt liv tycker jag nog att det är befogat. människor är inte gjorda av järn, tro det eller ej


   
SvaraCitera

Tilda1988:

vet inte men kanske kan vara bra för honom, han man systematiskt blivit utsatt för kränkande behandling hela sitt liv tycker jag nog att det är befogat. människor är inte gjorda av järn, tro det eller ej

Du har kanske rätt, jag glömde att människor är rätt svaga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

sexuell stimulans skapar du en bild där du är den förande och för vissa innebär det att man tänker på yngre för det är enklare att föreställa sig att dom är "oskyldiga.

Det kanske stämmer, men jag har aldrig gjort en "fullfärdig" onani med det i huvudet, har oftas tänkt på det efter av någon underlig anledning.

Lemasives:

Han lider av skammen av samhällets åsikter, det är möjligt att han har hebefila/pedofila tendenser. Men isåfall är det en läggning inget man kan ta bo

Jag ser det som grovt misshandel, skulle ta livet av mig om jag någon gång skulle göra det..

Lemasives:

Jag tror att han skulle må sämre än någonsin att prata med någon IRL just nu, med tanke på vilket tabubelagt ämne det är för TS.

Anledningen till mobbning är ett handikapp, för mig har det alltid varit en tabu för mig att prata om tjejer/killar, har nästan aldrig sagt att en tjej/kille ser bra ut.

Varför vet jag inte, hela mitt liv så har jag behandlas som jag vore bra många år yngre, kan det påverka?

Tilda1988:

du tror alltså inte han kunde dra nytta av psykologkontakt för att komma på ett sätta att känna sig bekväm med sin sexualitet? tycker att det låter som om han har men från sin barndom pga mobbning

Kan vara så..

ennie:

Det är inte farligt att vara pedofil.

Jo det är farligt, för barnet.

Jucka:

Låter som du behöver psykologisk hjälp [y]

Jag får redan lite hjälp med min depression, men jag skulle aldrig prata om något perverst med nån irl.

Jag tror inte heller att jag är pedofil, eftersom jag rent av hatar pedofiler, perversa, snusk, hatar allt som plågar folk.
Det är att plåga en en skulle sätta si på ett djur, barn, våldta, som sagt ser det som grov misshandel då du itne bara misshandlar denne fysiskt även psykiskt.

Det andra som jag undrade som itne framgick var att jag tar horomornsprutor, dvs tillväxthormorn.
Det öker sexuell lust.

Kan det ge mig hjärnspöken?


   
SvaraCitera