Aviseringar
Rensa alla

Livrädd för mig själv.


Ämnesstartare

Oddie:

Kan det ge mig hjärnspöken?

fråga din läkare. jag tror absolut att det kan vara så, t.ex. kan ju tjejer bli helt personlighetsförändrade av att käka p-piller.

Oddie:

Det är att plåga en en skulle sätta si på ett djur, barn, våldta, som sagt ser det som grov misshandel då du itne bara misshandlar denne fysiskt även psykiskt.

du verkar iaf inte kapabel att begå ett övergrepp, så du behöver nog inte vara rädd för dig själv. de flesta människor har rätt störda fantasier. att man fantiserar om något behöver inte betyda att man vill uppleva det i verkligheten.


   
SvaraCitera

Här ser vi en klassisk kamp mellan läggning och moral, oftast vinner läggningen eller så slutar det med självmord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Här ser vi en klassisk kamp mellan läggning och moral, oftast vinner läggningen eller så slutar det med självmord.

fantasier behöver inte vara synonymt med läggning. och hur vet du det? de fall där läggningen "vinner" är ju de enda som märks för omgivningen.


   
SvaraCitera

Tilda1988:

fantasier behöver inte vara synonymt med läggning. och hur vet du det? de fall där läggningen "vinner" är ju de enda som märks för omgivningen.

Du menar att fantasier inte är ett symptom på en läggning, isåfall är du nog helt fel ute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Du menar att fantasier inte är ett symptom på en läggning, isåfall är du nog helt fel ute.

fantasier KAN vara ett symptom på en läggning, men behöver inte vara det. du verkar vara väldigt ivrig att utmåla ts som barnälskare trots att han själv är väldigt osäker på varför han har sådana tankar.


   
SvaraCitera

Tilda1988:

fantasier KAN vara ett symptom på en läggning, men behöver inte vara det. du verkar vara väldigt ivrig att utmåla ts som barnälskare trots att han själv är väldigt osäker på varför han har sådana tankar.

Jag vet bara mer om livet än dig, jag vet när människor visar tecken. Dessutom sa jag att han inte behöver vara det, men ett stort hat mot något som man själv kanske är är ju faktiskt ett rätt säkert tecken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Här ser vi en klassisk kamp mellan läggning och moral, oftast vinner läggningen eller så slutar det med självmord.

Skulle nog vilja hitta framdelen av melonen du hat på huvudet ochj sätta tillbaka den...

Tilda1988:

fantasier KAN vara ett symptom på en läggning, men behöver inte vara det. du verkar vara väldigt ivrig att utmåla ts som barnälskare trots att han själv är väldigt osäker på varför han har sådana tankar.

Jag tror iaf mer på dig.

När jag tänker efter så käns de mesta sexuella fantasierna tabu.

Jag är något mellan homo - bisexuell så jag kan tänka mig sex med killar och tjejer.

Jag kan tänka (personen är i min ålder såklart) sexuella tankar med folk, men så fort jag ser mig i den bilden så äcklas jag av det.

Jag har på något sett lärt mig att det är fel att handikappade har känslor, att funktionshindrade inte kan bli kära, de är döda att leva ensamm, nu i skrivande stund kom jag på att under högstadiet (går på särskolan) så var min lärare stenhård med att killarna inte skulle röra tjejerna elelr tvärtom.
Hon var faktiskt det, varför vet jag inte, det var inte heller de bästa lärarna jag hade under den tiden.
PÅ gymnasiet blev jag mer mobbad, lärarna har en annan bild på det där.
De ser oss som vem som helst inte som barn elelr handikappade personer.

Jag börjar med den här tråden få bilder som jag nästan glömt bort, varför är det tabu att handikappade kan ha känslor?


   
SvaraCitera

haha, skön utspårning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

haha, skön utspårning

Jo, tror jag oroar mig i onödan.
har alltid något att bli oroad över.


   
SvaraCitera

Lemasives:

Låter som du behöver hjälp med att hålla tyst när du inte vet vad du pratar om.

Oddie:

Är oskuld för jag är 20, anledningen är att jag hela livet blivit mobbad, slagen, retad hela tiden. vem vill ha ett mobboffer?

det var av den anledningen jag ansåg att han möjligtvis bör uppsöka psykologisk hjälp för att boosta sitt självförtroende och se det positiva i honom [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Jag vet bara mer om livet än dig, jag vet när människor visar tecken. Dessutom sa jag att han inte behöver vara det, men ett stort hat mot något som man själv kanske är är ju faktiskt ett rätt säkert tecken.

Du vet uppenbarligen inte att självgodhet inte är en dygd iaf.

Oddie:

Jag kan tänka (personen är i min ålder såklart) sexuella tankar med folk, men så fort jag ser mig i den bilden så äcklas jag av det

Sådana tankar är ju inte särskilt sunda. Förstår om det kan kännas jobbigt att diskutera tankar om sin sexualitet med någon utomstående, men det är ju en del av livet precis som allt annat. Om du nu tycker att det är ett problem och skulle vilja kunna ha sexuella relationer utan att äcklas av det bör du nog prata med en psykolog.


   
SvaraCitera

Tilda1988:

Du vet uppenbarligen inte att självgodhet inte är en dygd iaf.

För dygder är ju så oerhört kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

ör dygder är ju så oerhört kul.

Inte påstått, men du kanske borde lära dig att läsa och förstå innan du drar slutsatser och påtvingar andra dina uppfattningar.

Sorry för off topic


   
SvaraCitera

Tilda1988:

Inte påstått, men du kanske borde lära dig att läsa och förstå innan du drar slutsatser och påtvingar andra dina uppfattningar.

Varför det, jag har nästan alltid rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

det, jag har nästan alltid rätt.

Avser inte svara på fler av dina provokationer.


   
SvaraCitera