Aviseringar
Rensa alla

LIVRÄDD !!!


Ämnesstartare

SNÄLLA TA TID ATT LÄSA IGENOM DETTA!

Jag och min pojkvän har börjat mycket med att hålla på med varandra där nere om ni fattar.. med händerna alltså, men vi har inte haft sex än. De som vi har kallas väl smeksex eller nått.
När jag runkade av honom så hade han kallingarna på sig och han fick utlösning där nere..
Han torkade av sig de han fick på sig och tog bort sin hand från mig och slutade pulla mig ett tag.
Sen kommer jag ihåg att han ''rättade till'' de lite där nere hos han, men sen fortsatte han pulla mig igen.
Jag hade ägglossning precis då när de här hände också.
Och de finns en chans att jag fick hans sperma i mig genom hans fingrar.
Jag tror de är en stor chans eftersom en utlösning består at hundratals sperma celler liksom och bara en utav dom där har kommit in med mig är jag garanterat med barn!!

Der har bara gått 5 dagar sedan de hände men ändå har jag redan 2 symptom.
1. Svullen mage, som jag läste kan förekomma många kvinnor som nyss blivit gravida. och innan livmodern börjat växa.
2. blödning, och ont i magen (som mensvärk) Jag blödde ett halvt dygn ungefär. inte rikligt utan mer som blodiga flytningar.

Jag kan inte berätta för nån, speciellt INTE mamma. Jag lever i en kristen familj, min släkt är också kristna, om dom får reda på att jag är med barn är de såååå kört för mig.
Mamma har pratat om de här med mig innan de här hände att jag apsolut INTE får ha sex eller nånting med min pojkvän.
Och jag bor 4 mil från närmsta ungdomsmottagning.

ALLVARLIGT, vad ska jag ta mig till !?

Endast seriösa svar tack -.-'


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ta dig till ungdomsmottagningen. Det finns bussar, bilar & cyklar nuförtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rehbecka:

bara en utav dom där har kommit in med mig är jag garanterat med barn!!

öh, nej
men gå och kolla dig om du är orolig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rehbecka:

Jag och min pojkvän har börjat mycket med att hålla på med varandra där nere om ni fattar..

Fattar inte, förklara närmare[sad] gärna med bilder, bilder är alltid bra när man skall förklara något[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas det blir trillingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rehbecka:

Och jag bor 4 mil från närmsta ungdomsmottagning.

Skogsmulle alltså? Ni gör inget annat än knullar. Herregud.


   
SvaraCitera

Rehbecka:

ALLVARLIGT, vad ska jag ta mig till !?

Du behöver ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Du behöver ligga.

Indeed. Om du råkat med barn (vilket jag tvivlar på) med ett litet finger kan ni lika gärna göra det på riktigt nu. Win?!

Smart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men seriösa svaar tack -.-' Mår skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yes, du är preggo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rehbecka:

Men seriösa svaar tack -.-' Mår skit.

Vi kan inte testa dig för varken sjukdomar eller graviditet förstår du väl, det enda du kan göra är att ta dig till ungdomsmottagningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kan visst vara gravid, även om risken inte är stor så existerar den.
Antingen så tar du dig till en ungdomsmottagning eller så köper du ett graviditetstest och testar hemma själv, det bör dock ha gått en viss tid innan det syns, står på förpackningen.

Du bör ändå ta dig till um, skaffa p-piller eller liknande så slipper du dessa problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vi kan inte testa dig för varken sjukdomar eller graviditet förstår du väl, det enda du kan göra är att ta dig till ungdomsmottagningen.

Jag är inte dum i huvet, jag bara undrar hur ni andra tänker och om de är nån som varit med om nått liknande [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rehbecka:

Jag är inte dum i huvet, jag bara undrar hur ni andra tänker och om de är nån som varit med om nått liknande [tired]

Det är väldigt många här som har testat sig för graviditet och sjukdomar, ja. Nu vet du det och kan lugnt åka imorgon. SÅ.


   
SvaraCitera

Rehbecka:

Jag är inte dum i huvet, jag bara undrar hur ni andra tänker och om de är nån som varit med om nått liknande [tired]

finns ju graviditetstest som kan köpas i butiker? köp ett och testa?
Kostar väl 50spänn, tror jag.

Annars så finns det något liknande på internet som skickar hem i ett anonymt paket.

INGEN PÅ INTERNET KAN GE DIG ETT SVAR, BARA DU KAN GÖRA DET!


   
SvaraCitera