Aviseringar
Rensa alla

Livs resa med cykeln, nagon som ar sugen?


Ämnesstartare

Kommer att utfora foljande resa som kan ses pa bild nedan.

Hemsida kommer att oppnas och sponsorer kommer att fixas. Men nu till min fraga, finns det nagon liksinnad dar ute som kan tankas lagga sin fritid pa nagot som de alltid kommer att minnas?

kille som tjej, spelar ingen roll bara du ar extremt malmedveten och ar i nagorlunda form.

Nar detta ska ske har jag annu inte bestammt mig.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Man ska nog vara mer än i någorlunda form för att cykla till Sydafrika och Kina.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Man ska nog vara mer än i någorlunda form för att cykla till Sydafrika och Kina.

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skall du cykla hem också eller räknar du med att sponsorerna skall betala biljetten hem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Skall du cykla hem också eller räknar du med att sponsorerna skall betala biljetten hem?

nej ska inte cykla hem. Har pratat med manga som gjort stora resor pa cyklen och det gar att leva valdigt billigt och kostanderna blir inte alls stora.

Sponsorer fixar olika typer av klader, talt och dylikt.

Ska inte bo i hotell om du tror det. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror du kommer bli överfallen, rånad, rövknullad och dödad.

Läst Göran Kropps 8000+?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och jag som inte förstod mig på dom som cyclat genom sverige...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Tror du kommer bli överfallen, rånad, rövknullad och dödad.
Läst Göran Kropps 8000+?

Nej det har jag inte gjort.
Wow den snubben har lyckats med mycket ser jag.


   
SvaraCitera
Åtta

Du inser att du kommer att dö flera gånger om under vissa av sträckorna, va? T.ex. från Iran till Mongoliet lär knappast vara speciellt behagligt. Inte heller hela sträckan från någonstans i närheten av Liberia till Egypten kommer att vara så mysig.

Sedan lär din resa nog ta något år eller två. Från vad jag har hört så är vintrarna i norra Kina inte så mysiga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

jag

Hur mycket har du planerat och undersökt kring ditt projekt?
Är det något mer än bara en idé än?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Hur mycket har du planerat och undersökt kring ditt projekt?
Är det något mer än bara en idé än?

Ganska mycket ar undersokt men inte allt. Strackan ar inte 100% men pa ett ungefar.

Åtta:

Sedan lär din resa nog ta något år eller två. Från vad jag har hört så är vintrarna i norra Kina inte så mysiga...

Beraknat att ta 1 ar ungefar.

Åtta:

Du inser att du kommer att dö flera gånger om under vissa av sträckorna, va? T.ex. från Iran till Mongoliet lär knappast vara speciellt behagligt. Inte heller hela sträckan från någonstans i närheten av Liberia till Egypten kommer att vara så mysig

Nej inte behagligt, vissa tycker att det ar obehagligt att aka flyplan eller tag...


   
SvaraCitera
Åtta

noboundaries1:

Nej inte behagligt

Prova att använda google earth för att kolla de sträckor du tänkt åka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Prova att använda google earth för att kolla de sträckor du tänkt åka.

jo visst ar det bergigt pa en del stallen men det fixar sig alltid pa nagot satt nar man val ar pa plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

men det fixar sig alltid pa nagot satt nar man val ar pa plats

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

[bigsmile]

Cheers![bigcheers]


   
SvaraCitera