Aviseringar
Rensa alla

LIVSÅSKÅDNINGAR


Ämnesstartare

Hej, har en inlämning i SO om Livsåskådningar, ska skriva åsikter om dom här så skriv gärna era åsikter om New Age, Rastafari, Satanismen, mormonkyrkan och Jehovas vittnen!

Du behöver inte skriva så mycket och inte om varje heller, men vill höra vad ni tycker om dom här!


   
Citera

emmafrr: Jehovas vittnen

de knackar på dörrar och stör folk, det är min kunskap om denna sekt


   
SvaraCitera

New age är mycket trams,

rastafari har jag aldrig orkat sätta mig in i,

satanismen är en fjantig kristen avgrening som tror att de är rebelliska för att de baserar sin teologi på kristendomen fast tvärt om

mormoner tror att indianera är onda och bör utrotas, osv. se south park avsnittet "All about mormons" så lär du dig mer.

Jehovas vittnen är en sekt baserat på en eller två bra saker för att lura till sig följare, sen blir de totalt dumma i huvudet och tror på vad som helst kyrkan säger, en pest på vårat samhälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:
New age är mycket trams,

rastafari har jag aldrig orkat sätta mig in i,

satanismen är en fjantig kristen avgrening som tror att de är rebelliska för att de baserar sin teologi på kristendomen fast tvärt om

mormoner tror att indianera är onda och bör utrotas, osv. se south park avsnittet "All about mormons" så lär du dig mer.

Jehovas vittnen är en sekt baserat på en eller två bra saker för att lura till sig följare, sen blir de totalt dumma i huvudet och tror på vad som helst kyrkan säger, en pest på vårat samhälle

Varför tycker du det är mycket trams?


   
SvaraCitera