Aviseringar
Rensa alla

Livskris: Mitt största problem


Ämnesstartare

Hej vänner,

Så jag har en iPad, den har något som heter iCloud, vilket fungerar att använda på webbläsare också. Något jag uppskattar mycket. 

Nu är saken den att jag ska köpa en ny dator, och vill inte har någon töntig Mac dator. Utan vill ha en chromebook. yeah! Så då är frågan hur bra icloud och chrome fungera tsms, om man kan göra en länk till icloud i chromebook som ser snygg ut. Gråter

Någon som vet? Söt


   
Citera
Ämnesstartare

ingen som har en chromebook + icloud här? Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min värld går under om detta inte går att lösa Gråter det måste ju gå att ha snygga länkar ju åhh Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ont i tandne 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
har ont i tandne 🙁

är ju inget jämfört med detta problemet ju! TÄNK DIG HUR HEMSKT DET SKULLE VARA :((((

om det inte gick alltså Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har också ont i tand fast i tänder för ont i flera 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
har också ont i tand fast i tänder för ont i flera 

har märkt att jag får det när jag har sovit för lite, har inga hål eller konstigheter. skumt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

har märkt att jag får det när jag har sovit för lite, har inga hål eller konstigheter. skumt

aha vad tråkigt men skönt med inga hål, jag får problem med tänderna som biverkning av min medicin så har nog fått en inflammation i tandköttet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

aha vad tråkigt men skönt med inga hål, jag får problem med tänderna som biverkning av min medicin så har nog fått en inflammation i tandköttet 

vad för med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

vad för med?

venlafaxin 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan ju inte installera något alls på en chromebook så tror det är relativt omöjligt såvida icloud inte finns som en chrome-app. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan:
du kan ju inte installera något alls på en chromebook så tror det är relativt omöjligt såvida icloud inte finns som en chrome-app. 

https://www.icloud.com/  Blink

vad jag vill göra är att göra en länk på chromebooken ditt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rent tekniskt så bör det vara möjligt pga chromebook använder bara webben, och icloud är på webben 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

https://www.icloud.com/  Blink

vad jag vill göra är att göra en länk på chromebooken ditt 

aha. men det lär väl typ... fungera? eller. kan du inte bara skriva in adressen/göra ett bokmärke i chrome till den adressen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chroomebook är inte att ha. Köp en riktig dator eller fortsätt med paddan. iCloud fungerar bara på Mac och PC med Windows om du vill synkroniera.


   
SvaraCitera