Aviseringar
Rensa alla

Livslust?


Ämnesstartare

Hej!!
Jag har varit nedstämd ett tag och många gånger har jag känt mig ensam. Nu är en sån period då jag inte alls ser meningen med att vara kvar här. Jag har vänner, men de bryr sig inte till 110% och även fast de är mina vänner så räcker det inte. Jag behöver någon som faktiskt bryr sig, på riktigt. 
Jag vet inte vad jag ska göra... Jag är 17 år men känner att jag skulle vilja försvinna ett tag. Göra folk oroliga. De ska sakna mig, jag vill att de ska sakna mig. 
Tex när jag var i Thailand ville jag att det skulle komma en tsunami... Jag ville inte dö, jag ville inte att andra skulle dö, jag ville bara att de hemma i Sverige skulle läsa det på Aftonbladet och komma på att jag var där. Jag hade kastat min telefon åt fanders och låta de vara oroliga. Jag vill att någon ska bry sig, jag har ingen som faktiskt bryr sig. Hela världen är så jävla fake.


   
Citera

lägger märke till att du existerar, varsågod


   
SvaraCitera

Inte Jung:
lägger märke till att du existerar, varsågod

Din kommentar är lite respektlös. 


   
SvaraCitera

Amadeus Från Syd:

Din kommentar är lite respektlös. 

Förmodligen, men menade väl, kan inte direkt vara en närmare bryende person pga är främling på internet som inte känner trådskaparen 


   
SvaraCitera
Listus

Inte Jung:

Förmodligen, men menade väl, kan inte direkt vara en närmare bryende person pga är främling på internet som inte känner trådskaparen 

Varför kommentera du då puckoskalle haha


   
SvaraCitera

Måste hitta fokus. Hitta dig själv. Det känns skit ibland,eller hela tiden men ge aldrig upp. Tänk positiv. Sikta framåt.


   
SvaraCitera

vi ser dig här... på internet


   
SvaraCitera