Aviseringar
Rensa alla

Livsnjutare skulle fan ha stryk


Ämnesstartare

Någon sade för länge sedan att det inte är ett brott att vara livsnjutare. Men så provocerad som jag blir av detta folkslag vill jag bara ta mina utarbetade händer och ge dem en högerkrok en efter en! Sen ser man att de drar en facebook post mitt i veckan att de ligger hemma är sjuka och tycker synd om sig själva. Tacka fan för det med den livsstilen, vad som sedan förvånar mig är att de livsnjutare jag känner blir tjocka naturligtvis men också att alla snygga tjejer uppmärksammar dem, hur går det ihop? Jag som arbetar, lyfter och har en sund livsstil får typ nöja mig med en sjua på sin höjd nån gång vartannat år. Men jag är ju ändå en förebild, jag är en atom, i en bult i ett hjul som för världen i rörelse.

Anser du att du är en sådan? Dvs, äter ute mitt i veckan, tränar aldrig, är sjuk ofta och givetvis krökar på helgen och kör dessutom lite lill-lördag. För hur tillåtet det än är...så borde detta folkslag inte existera, troligen är det systemet som ligger bakom och detta folkslag torskar ändå i slutändan


   
Citera
Ämnesstartare

gick ju bra [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stör mig mer på sådana som anser livsnjutare vara ett yrke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Stör mig mer på sådana som anser livsnjutare vara ett yrke.

Carl Jan och Greven är väl praktexempel. Hur fan kan man bli kändis för att man gillar att kröka. Att förstnämnda fortfarande lever är för mig en gåta också.


   
SvaraCitera
kachin

Förstår inte vad det är att bli provocerad av?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Förstår inte vad det är att bli provocerad av?

Dom lever livet så enkelt och ska ändå få allt som vi som anstränger oss FÖRTJÄNAR![mad]


   
SvaraCitera

BLA BLA BLA håll käften o sluta gnälla o hata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad märkligt att tycka att man "förtjänar" vissa saker i livet bara för att man t.ex. tränar och lever sunt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Vad märkligt att tycka att man "förtjänar" vissa saker i livet bara för att man t.ex. tränar och lever sunt.

Är det inte så då? Ni har väl alla blivit offer för den livsstilen och kan inte stå för det. Eller så är det bara för att ni är haters och måste säga emot. Hade en av era favoriter skrivit just det här hade ni säkerligen hållt med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Men så provocerad som jag blir av detta folkslag vill jag bara ta mina utarbetade händer och ge dem en högerkrok en efter en!

Jag är också en livsnjutare, jag njuter av att slå livsnjutare på käften. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:

Jag är också en livsnjutare, jag njuter av att slå livsnjutare på käften.

Rasförrädare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inget fel med att njuta av fylla och sånt, även om jag helst njuter av att må bra fysiskt och att vara stark. Tycker inte heller att man kan säga att man förtjänar att må bra, det är något man får ta ansvar för själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Rasförrädare?

Jag tillhör ingen annan än mig själv. Finns ingen att förråda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Är det inte så då? Ni har väl alla blivit offer för den livsstilen och kan inte stå för det. Eller så är det bara för att ni är haters och måste säga emot.

Möjligtvis i vissa fall, jobbar du hårt är det klart att du förtjänar lön osv men t.ex. ett förhållande är ju inget man förtjänar, någonsin.

Knegaren:

Hade en av era favoriter skrivit just det här hade ni säkerligen hållt med

Jag hade inte hållit med om just det uttalandet, nej. När det kommer till livsnjutare har jag ingen särskild åsikt pga har aldrig reflekterat över det, folk får leva sina liv som de vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ser inget fel med att njuta av fylla och sånt, även om jag helst njuter av att må bra fysiskt och att vara stark. Tycker inte heller att man kan säga att man förtjänar att må bra, det är något man får ta ansvar för själv.

Vilket jag GÖR men ska man inte belönas nån gång?! Jag är den mest förbisedda orelevanta personen på jorden snart!

- Razorblade -:

Jag tillhör ingen annan än mig själv. Finns ingen att förråda.

Livsnjutare som slår livsnjutare är förräderi...dock inte mig emot.

nubbie:

Möjligtvis i vissa fall, jobbar du hårt är det klart att du förtjänar lön osv men t.ex. ett förhållande är ju inget man förtjänar, någonsin.

Nej uppenbarligen inte eftersom tjejer gillar douchebags. Men jag förstår bara inte vad det är som krävs för att få respekt från folk, eller få respekt här för den delen

nubbie:

Jag hade inte hållit med om just det uttalandet, nej. När det kommer till livsnjutare har jag ingen särskild åsikt pga har aldrig reflekterat över det, folk får leva sina liv som de vill.

Jaa men det måste ju ha konsekvenser, varför ska de få hela kakan när de gör just det...äter kakor


   
SvaraCitera