Aviseringar
Rensa alla

Ljudinspelning sanning o konsekvens o bajs


Lounge
Ämnesstartare

Vill inte visa mitt anläte. Men min röst kan jag bidra med.. så shoot


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge
Ämnesstartare

Om ni har ngt att skjuta med dvs


   
SvaraCitera

haha vad?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Palmen93:
haha vad?

Du är en palm du kan inte prata


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

får 0 intresse ba för att jag inte vill fläka ut mig på en film som aldrig försvinner från internet va va vavavvavavavavavvavavva


   
SvaraCitera

Lounge:
får 0 intresse ba för att jag inte vill fläka ut mig på en film som aldrig försvinner från internet va va vavavvavavavavavvavavva

fläk på en som försvinner då


   
SvaraCitera

kiksnap lr va d heter


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

mpt:hv:
kiksnap lr va d heter

snoppchatt? funkar väl inte på datorn


   
SvaraCitera

Lounge:

snoppchatt? funkar väl inte på datorn

vinesnat


   
SvaraCitera

Shit va läskigt, fast d e klart man raderar videosarna ngn gång fast d innebär att fragment av dem ligger kvar på youtubes servrar osv lr nåt. 

Utan video kan du fuska jättelättttt juuueeee


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

aaa sanr


   
SvaraCitera

S3ON: ast d e klart man raderar videosarna ngn gång fast d innebär att fragment av dem ligger kvar på youtubes servrar osv lr nåt.

Eller så kan alla som sett klippen ladda hem dem. 


   
SvaraCitera

Surf Nazi:

Eller så kan alla som sett klippen ladda hem dem. 

Är d inte bra då? Bevis på att d var intressant liksom och då lyckades man fånga intressen osv.. Pinsammare om d flyger omkring en massa kassa klipp på en osv


   
SvaraCitera
Kudhos

S3ON:
Shit va läskigt, fast d e klart man raderar videosarna ngn gång fast d innebär att fragment av dem ligger kvar på youtubes servrar osv lr nåt. 

Utan video kan du fuska jättelättttt juuueeee

Allt du lägger ut på internet sparas på någon server. Såvida du inte lägger upp allt innehåll på din egna server.
Men det tvivlar jag på. Men sen om du lägger ut något från din egna server på t.ex um så blir det ju på um's servrar ändå. Så det spelar noll roll.Så det spelar ingen riktig roll om det är bilder, videos, ljudfiler, texter, you name it.


   
SvaraCitera

Kudhos:

Allt du lägger ut på internet sparas på någon server. Såvida du inte lägger upp allt innehåll på din egna server.
Men det tvivlar jag på. Men sen om du lägger ut något från din egna server på t.ex um så blir det ju på um's servrar ändå. Så det spelar noll roll.Så det spelar ingen riktig roll om det är bilder, videos, ljudfiler, texter, you name it.

Jag är I underfund med d, lyckligtvis sparas inte själva youtubevideon i UMs servrar i vilket fall, utan enbart en länk som inte längre fungerar när videon tas bort @tuben. Glad


   
SvaraCitera