Aviseringar
Rensa alla

Ljudöverkänslighet ?


Ämnesstartare

En dag i skolan så va det en tjej som skrek när hon prata så jag blev lite sur och hålde för öronen.När lektionen slutade och alla skulle gå så hade hon den jäveln smygit sig bakom mig och precis när jag släppte taget om öronen så luta hon sig fram och skrek som aldrig för !!! ... jag fick en jätte shock och jag fick därekt lock för örat och det gjorde ont som fan.desutom tålde jag inge ljud alls.på kvällen uptekte jag även att det pip i öronen -_-.och mina föreldrar trode att jag blivit psykiskt störd för veckan innan hade jag nåt något som kallas PFSS så vi hade varit hos läkarn rätt mycket. Men vi åkte ändå till både läkare och hals,näsa och öron klenik eller vad det heter.Och det ända dom sa var vi vet inte vad det kan vara och vi kan inte göra något åt det.så nu när jag själv har läst lite på internet så tror jag att det är Ljudöverkänslighet och tinnitus. Och nu undrar jag vad tror ni att det kan vara ?


   
Citera

[shake][bigsmile]


   
SvaraCitera

nä java liten skrek en tjej i mitt öra med flit,


   
SvaraCitera

Tycker du ska säga åt att det var omoget av henne att skrika.


   
SvaraCitera
Hayge

Mpstrike:

och mina föreldrar trode att jag blivit psykiskt störd

Med god anledning [y]


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Tycker du ska säga åt att det var omoget av henne att skrika.

Samt vila dina öron, helst ifrån dina föräldrars korkade teorier också.


   
SvaraCitera

Mpstrike:

När lektionen slutade och alla skulle gå så hade hon den jäveln smygit sig bakom mig och precis när jag släppte taget om öronen så luta hon sig fram och skrek som aldrig för !!!

HAHAHA WAT LOL


   
SvaraCitera

Mpstrike:

och mina föreldrar trode att jag blivit psykiskt störd

Temnozor:

HAHAHA WAT LOL


   
SvaraCitera

Mpstrike:

så hade hon den jäveln smygit sig bakom mig och precis när jag släppte taget om öronen så luta hon sig fram och skrek som aldrig för !!!

hahhaha missade detta stycke [love][love]


   
SvaraCitera

Mpstrike:

?

När något sådant händer ska man vila öronen. Så tyst som möjligt ska man ha det i ett par dagar.


   
SvaraCitera