Aviseringar
Rensa alla

ljuga om ålder?


Ämnesstartare

Så, gjorde en riktig fylletabbe för ett tag sedan. Med en kompis drog vi och grillade med hennes kompis och hans kompisar. Efter en stund o några öl senare hamnade jag & min väns väns bästavän på ett berg vid vattnet och snackade i timmar slutade med lite fyllehångel osådär. Problemet är att jag trodde han var yngre, runt 16-17 max. Visade sig att han tar studenten i veckan & snart fyller 19.
vi har träffats ett par gånger efter & snackar i princip hela tiden efter det. Världens mysigaste kille som jag har fått reda på är rätt intresserad i mig. 

Han är oskuld, knappt haft förhållanden o är ideal killen (iallafall min uppfattning hittills) absolut trevligaste snällaste charmig rolig omtänksam osv 

problemet är att dum&full(ung&dum också) som jag var kackla ur mig att jag var 16, inte 14 som min riktiga ålder. I stunden kändes det som bara ett fyllehaff för kvällen inte någon man sen faktiskt börjar snacka med. 

hur ska man berätta att det skiljer 4.5 år istället för 3 år?
känner mig hemsk som ej har berättat för han än. Börjat undvika hans samtal o mess, hur berättar man på bästa sätt?  Hur skulle ni reagera, tekniskt sett så har ju han blivit intresserad av mig och inte själva åldern. 


   
Citera

berätta sanningen, det kommer ändå komma ut så småningom.


   
SvaraCitera

om han blir intim med dig så begår han brott. det är inte så bra för hans del.

men det är bäst att du berättar för honom.


   
SvaraCitera

"Är 16....snart" - Sa du. 

Siffror på papper, kör bah. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart jag ska berätta sanningen! Problemet är bara hur, vad ska man säga eller ja, på vilket sätt. 

Nja, brott&brott skulle vi bli intima&det kommer ut samt att någon skulle anmäla det så tror jag inte polisens prioriteringar är folk som själva frivilligt valt att ha sex:p 


   
SvaraCitera

Säg eh du jag ljög för dig när vi sågs pga full, är 14 och inte 16. Hoppas det är lugnt!


   
SvaraCitera

Inte så svårt


   
SvaraCitera

Säg som det är, så slipper du ovissheten. Ett par siffror på pappert borde väl inte vara stort hinder. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant, ser mig själv som relativt mogen för min ålder.  Börjar snart extraknäcka i höst, hjälpt systern i snart två år med hennes dotter som är 2.5, de flesta tror jag är 16-19 innan jag avslöjar åldern. 

Hur skulle ni ha reagerat?


   
SvaraCitera

captain: Nja, brott&brott skulle vi bli intima&det kommer ut samt att någon skulle anmäla det så tror jag inte polisens prioriteringar är folk som själva frivilligt valt att ha sex:p

fortfarande våldtäkt enligt lag dock. våldtäkt är ett hårt brott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6 killar gruppvåldtar & får gå fria? Hårt brott i andra länder, inte så hårt i sverige. Samtidigt tror jag inte att någon kommer stå och kolla in genom fönstret o fota för att sätta dit oss ifall att. ^^


   
SvaraCitera

Säg bara som det är. Du har ju ursäkten att du var full trots allt 


   
SvaraCitera

cairne:

fortfarande våldtäkt enligt lag dock. våldtäkt är ett hårt brott

nej det är pedofili


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:
nej det är pedofili

nej?


   
SvaraCitera

Varför göra det så komplicerat? "Jag är egentligen 14 men vara full osv" 


   
SvaraCitera