Aviseringar
Rensa alla

Ljugit om min ålder


Ämnesstartare

Hej jag och min kille har varit tsm 3 mån nu och jag har ljugit om min ålder hela tiden , han är 04 och jag 05. Han tror att jah e 04. Vad ska jag göra , 1 år är ju inget men att jah ljugit för han är ja väldigt beskviken över. Kommer han förlåta mig? När han fråga om min ålder från första början skrev han ”äru 03 elr 04” visste nt va ja skulle svara så skrev bara 04. Gud vad hade ni gjort?


   
Citera
Ämnesetiketter

Haha om han inte tål en,sån liten lögn så ska han bo ensam i skogen 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Du har gjort 3 trådar där du "crush:at" på samma kille 3 gånger eller 3 olika killar... Och det var bara förra månaden. 

Sluta ljug och säg bara sanningen istället. 🙂 Han får ta det hur han vill men huvudsaken att du är ärlig. 


   
SvaraCitera

Varför ska du ljuga överhuvudtaget 


   
SvaraCitera

vaniljmunken från norr:
Haha om han inte tål en,sån liten lögn så ska han bo ensam i skogen 

inte en liten men ändå sant. gillar han dig verkligen kommer han skita om det är 5 års skillnad.


   
SvaraCitera
Haien

Lemon1224:

inte en liten men ändå sant. gillar han dig verkligen kommer han skita om det är 5 års skillnad.

Åldersskillnaden gör inget, problemet är att hon ljög från början då det kan vara mer allvarligt.


   
SvaraCitera

Lemon1224:

inte en liten men ändå sant. gillar han dig verkligen kommer han skita om det är 5 års skillnad.

1 års skillnad


   
SvaraCitera

vaniljmunken från norr:

1 års skillnad

SÄg till honom. Lycka till:)


   
SvaraCitera

Ljög*


   
SvaraCitera

thewiseman:
Ljög*

Fast nej


   
SvaraCitera

thewiseman:
Ljög*

"Och jag har ljög om min ålder"

Låt inge vidare det där det.
Bara om du är en brekäft.


   
SvaraCitera

Räänkkutus:

"Och jag har ljög om min ålder"

Låt inge vidare det där det.
Bara om du är en brekäft.

Jag menade i rubriken av det här forumet, "Ljugit om min ålder". Låter bättre med LJÖG om min ålder. Sedan när du skriver "och jag har ljugit om min ålder" så kan du istället skriva "och jag ljög om min ålder".
Dessutom där du skrev ovan, "Låt inge vidare det där det", där kan du istället skriva LÄT. Lät inge vidare det där det. Låter inge vidare med "låt" i den meningen.
//Thewiseman Glad


   
SvaraCitera

thewiseman:

Jag menade i rubriken av det här forumet, "Ljugit om min ålder". Låter bättre med LJÖG om min ålder. Sedan när du skriver "och jag har ljugit om min ålder" så kan du istället skriva "och jag ljög om min ålder".
Dessutom där du skrev ovan, "Låt inge vidare det där det", där kan du istället skriva LÄT. Lät inge vidare det där det. Låter inge vidare med "låt" i den meningen.
//Thewiseman Glad

"Ljugit" funkar utmärkt i rubriken och texten.


   
SvaraCitera
Haien

Är det här nåt grammatikforum nu?


   
SvaraCitera

Haien:
Är det här nåt grammatikforum nu?

Självklart, vad annars?


   
SvaraCitera