Aviseringar
Rensa alla

Ljugit om vem jag är, HJÄLP!


Ämnesstartare

Ska försöka göra en låång historia kort.
Jag har i cirka ett halvår ljugit helt om vem jag är för en viss person jag kallar Kim (Inte riktiga namnet).
Jag har ljugit om ålder, vart jag bor, familj, vänner, sjukdommar, vart jag kommer ifrån, ja exakt allt kan man säga. Och för några månader sedan vart personen jag låtsas vara och Kim tillsammans. Jag har hållit allt vid liv genom att sagt en massa ursäkter om varför vi aldrig kan träffas. Kim litar på "mig" till 110%, hen har till och med skickat nakenbilder och videos till "mig". Kim säger att "jag" är den enda för hen, att hen inte skulle ha levat utan "mig" ja allt det där.

Och nu är det så att personen jag låtsas vara är en irl kompis.. Jag har skickat bilder på den där kompisen och sagt att det är jag. Jag hade helt fastnat i det här livet och bara fortsatt men jag vill SLUTA! Men har ingen aning om hur, Kim säger att om vi gör slut så har hen inget att leva för.
Och tänk om Kim skulle hitta personen jag låtsas vara på internet?
Om du var jag/Kim hur skulle du gjort/reagerat?
Snälla kom med tips hur jag kan fixa det här utan att ingen i familjen/min kompis får reda på vilken hemsk människa jag är. Desperat.

Tack på förhand.


   
Citera
höna

hahahhahaha vilken sjuk situation


   
SvaraCitera

men gud... VARFÖR?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satan vad svinigt.

Hur fasiken tänker folk [tard].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni kan ju ej bli tillsamans utan att ha träffats. Kim förtjänar att höra sanningen och du får skylla dig själv om hen aldrig vill ha kontakt med dig igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ni kan ju ej bli tillsamans utan att ha träffats. Kim förtjänar att höra sanningen och du får skylla dig själv om hen aldrig vill ha kontakt med dig igen.

Tydligen.. :/
Men ja jag håller helt med dig att Kim förtjänar det. Och jag är säker på att hen aldig vill ha kontakt med mig igen men tänk om hen kommer på vem jag verkligen är? Mitt liv skulle vara över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och till alla andra, ja det är och var det dummaste och sjukaste jag har gjort. Förstår inte varför heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kossanmuuu:

Mitt liv skulle vara över.

Vilket liv? Du verkar ju inte ha mycket till liv om du måste låtsas vara någon annan.


   
SvaraCitera
time
 time

Det är bara att svälja stoltheten och säga som det är. "Kim" lär nog faktiskt inte ta livet av sig bara för din skull, så det är lika bra att alla slipper lida i det långa loppet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men fan vad uppenbart troll detta, hur kan ni inte se det?!?! [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Vilket liv? Du verkar ju inte ha mycket till liv om du måste låtsas vara någon annan.

Så sant, men tro det eller ej så lever jag ett vanligt liv som alla andra om man bortser från det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kossanmuuu:

Så sant, men tro det eller ej så lever jag ett vanligt liv som alla andra om man bortser från det här.

Håll dig till det då.


   
SvaraCitera

Nu har du allt skitit i det blå skåpet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sälj filmrättigheterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är ju inte värd att ha med andra människor att göra.


   
SvaraCitera