Aviseringar
Rensa alla

Locktång


Ämnesstartare

Jag vill köpa en locklång som ger fina lockar som inte är för krulliga. Har ni något förslag? Jag betalar inte mer än ungefär 800 kr. PUSS!

Såna här stora lockar vill jag ha:

lockigt.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

köp en bredare tång bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för tipset. blir det stor skillnad? är det just storleken som gör skillnad? har hört det förr, men vill vara säker. [bigsmile]


   
SvaraCitera

size matters.

jag har en som är typ 19 mm i diameter, får rätt ok kenza-lockar ändå om jag borstar ut håret när lockarna svalnat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min är ungefär så tjock. Men då blir det för krulligt tycker jag. Jag vill ha lockar som är större och mer vågiga än Kenzas [smile]


   
SvaraCitera

galenbrud:

tack för tipset. blir det stor skillnad? är det just storleken som gör skillnad? har hört det förr, men vill vara säker.

Oja

Här är en av de allra minsta locktängerna (16mm), som också, logiskt nog, ger mindre (krulligare if you will) lockar.
Image

Och här är en av de bredare, 38 mm är denna på och den ger då större lockar och jag tror att om du tar lite mer hår så blir locken sådär utdragen som den är på bilden du visade
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis vad jag var ute efter. Tack! [love]


   
SvaraCitera

plattång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

plattång

Jag har provat men det funkade inte [sad]


   
SvaraCitera

galenbrud:

Jag har provat men det funkade inte

jag kör jämt på det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

jag kör jämt på det!

Måste man ha nån speciell plattång, eller funkar vilken som helst? Hur blir lockarna? Krulliga eller "svalliga"? [bigsmile]


   
SvaraCitera

galenbrud:

Hur blir lockarna? Krulliga eller "svalliga"? [bigsmile]

beror på hur bred och tjock plattången är


   
SvaraCitera

galenbrud:

Måste man ha nån speciell plattång, eller funkar vilken som helst? Hur blir lockarna? Krulliga eller "svalliga"?

precis som ehd säger + vilken metod du använder!


   
SvaraCitera