Aviseringar
Rensa alla

LÖÖSHÅÅÅR ALLA MASTI KOLLA HET


Ämnesstartare

måste ha löshår, lr vill för r trött på kort hår

några bra business? helst int internetaffär


   
Citera
Ämnesstartare

Jag vet att det finns bra och billigt löshår på tradera.. men du ville inte beställa över internet.

Går du till någon frisör eller liknande som sysslar med hår så kostar det mycket mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Går du till någon frisör eller liknande som sysslar med hår så kostar det mycket mer.

kej, kan det finnas på tex glitter lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

kej, kan det finnas på tex glitter lr?

Nja, finns inte så mycket sånt där vad jag har sett..
Tycker du borde leta reda på någon frisör (om du vill ha fastsytt eller klistrat.) Eller en butik där peruker säljes t.ex för där brukar det finnas såna clips som man kan ta ur håret. Jag har sett någon stor butik som ligger i sthlm där det finns fullt av löshår, kommer dock inte ihåg vad den heter.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Jag har sett någon stor butik som ligger i sthlm där det finns fullt av löshår, kommer dock inte ihåg vad den heter.

Taj Mahal på drottninggatan skulle jag gissa på 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kromofobi:

Taj Mahal på drottninggatan skulle jag gissa på 🙂

Ja så heter den nog ja! Den ligger ungefär mittemot Beyond Retro.. eller en bit bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Eller en butik där peruker säljes t.ex för där brukar det finnas såna clips som man kan ta ur håret.

ah, tror att d finns nån vid min skola ungfr


   
SvaraCitera

Taj har reapriser på sina.
men du får inte för mindre än 300 då.
Om du inte vill ja fejkhår. Du kanske ska på maskerad.


   
SvaraCitera

Du får först och främst bestämma dig för vilket slags löshår du vill ha.

Det enklaste och betydligt billigaste alternativet är Clip-On löshår, och det är det som de flesta startar med.Detta bör kosta omkring 600 kronor om du skall ha äkta hår (vilket rekommenderas)

Sen finns det bästa alternativet enligt mig: Inlimmat löshår. Här får du tyvärr beställa tid på en salong och det kommer kosta allt från 3000-6000 kronor.
Det håller i omkring 4 månader.

Sen kan du sy in löshår, du kan ha microrings osv.

Men du bör starta med Clip-ons


   
SvaraCitera