Aviseringar
Rensa alla

Löpning=mindre bröst?


Ämnesstartare

Planerar att börja med löpning nu i vår för att få mindre rumpa och träna bort de där fettet högst upp på insidan av låren, men så kom jag på att man får väl mindre bröst av löpning, är de sant? Vad ska man göra nu[sad] tillslut kommer man ju va helt platt överallt :/


   
Citera

varför skulle man få det? möjligtvis av att gå ner i vikt men då spelar det nog ingen roll hur man gör det.


   
SvaraCitera

Det är individuellt.
För mig försvinner magen först, för dig kanske rumpan försvinner, för andra kanske brösten.


   
SvaraCitera

Du blir inte helt platt. [confused]


   
SvaraCitera

Man får mindre bröst om man går ner, eftersom att fettet försvinner. [confused] Men som Gugge sa så spelar det ju då ingen roll hur du går ner [shake]


   
SvaraCitera

isola:

Man får mindre bröst om man går ner, eftersom att fettet försvinner.

Feliwsia:

tillslut kommer man ju va helt platt överallt

Det mesta kommer bli mindre.


   
SvaraCitera

jo men det är väll klart att man får mindre bröst om man är vältränad. Skillnaden är väll att som vältränad får du ju fina fasta bröst och som otränad får man väll fläsktuttar.


   
SvaraCitera

aedel:

Skillnaden är väll att som vältränad får du ju fina fasta bröst och som otränad får man väll fläsktuttar.

*väl
Sen betyder otränad verkligen inte att man har mindre fasta bröst, eller "fläsktuttar", vad det nu är.


   
SvaraCitera

mindre kuk också

mvh.


   
SvaraCitera

isola:

*väl
Sen betyder otränad verkligen inte att man har mindre fasta bröst, eller "fläsktuttar", vad det nu är.

Det beror på hur otränad och överviktig man är.

djinn:

mindre kuk också

mvh.

Man får ju större kuk om man är smal.


   
SvaraCitera

aedel:

Det beror på hur otränad och överviktig man är.

Vem sa någonting om överviktig? [shake]


   
SvaraCitera

aedel:

Man får ju större kuk om man är smal.

Nej, det får man inte. Den kan se större ut, men den blir ju inte större


   
SvaraCitera

isola:

Nej, det får man inte. Den kan se större ut, men den blir ju inte större

Den blir större. Det är fett runt den och med mindre fett som gömer den står den ut längre.


   
SvaraCitera

aedel:

Den blir större. Det är fett runt den och med mindre fett som gömer den står den ut längre.

Då SER den större ut, ja.


   
SvaraCitera

isola:

Då SER den större ut, ja.

jag kan sträcka mig till att det är samma storlek på den men att en del av den är oanvändbar eftersom den är gömd i fettet när man är tjock och att den blir längre om man mäter den när man är smal.


   
SvaraCitera