Aviseringar
Rensa alla

Lös problemet personen ovanför har


höna

fan bra grej asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men skriv ny grej dåå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Löser det genom:

Vad ska jag äta nu? (Mellanmål)


   
SvaraCitera
mynona

En smörgås och ett glas blåbärs/ev nypon soppa. Tänkte säga ett glas utspädd juice men tydligen ska det vara mjölk att dricka till.

försover mig varenda dag. Faktiskt varenda dag. Klarar inte av att gå till sängs och det finns ingen orsak till detta annat än tankspritt slösurf. Någon metod för att släcka av datorn och gå till sängs?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå ut på en promenad på kvällskvisten, stäng av datorn före, när du sedan kommer hem trött kommer du inte orka sätta på datorn

Hur fan ska jag hinnq med allt plugg?


   
SvaraCitera

tror du snarare menar "hur ska jag hinna få mvg i alla mina ämnen"
det enda du kan göra är att göra ditt bästa och se vart det leder. Ta det lugnt, unna dig att göra roliga saker också, annars kommer du inte ha motivation att lära dig något utan bara må dåligt.
Tänk på att det snart är över

hur ska jag överleva 1/10 så snabbt internet och mer än 3 gånger så stor månadskostnad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sådant ska man inte överleva. Här gäller de att antingen byta upp sig genom att titta igenom vad det finns för leverantörer och vilka priser samt hastigheter de har. Om det är så att du ska flytta till ett ställe där internet är långsammare så flytta helt enkelt inte. Vägra långsamt internet!

Tar samma igen. =/
Jag har en gammal klasskompis som jag vill säga tack till för att han var ett väldigt grymt stöd under min högstadietid och gjorde mer för mig än han anar. Vet dock inte hur jag ska formulera mig utan att låta creepy och konstig (vi har ingen kontakt längre). What to do?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inled med "Förlåt om detta låter jättekonstigt men...". Kan fortfarande bli lite creepy, men kommer inte på ett snyggare sätt att göra det på.

Min arbetsköpare har gått i konkurs och jag ska på måndag få veta mer om vad som kommer att hända med mig, hur ska jag kunna koppla av under helgen och leva normalt? Har det i bakhuvudet och är småstressad över det hela tiden.

Edit: Asbra forumlek btw!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chillax brur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eh vet inte vad jag ska göra med det finaste jag har..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retzler:

Eh vet inte vad jag ska göra med det finaste jag har..

Spara det i säkert förvar tills en dag då du är deprimerad. Då tar du fram saken och njuter.

Rödingajäveln:

Min arbetsköpare har gått i konkurs och jag ska på måndag få veta mer om vad som kommer att hända med mig, hur ska jag kunna koppla av under helgen och leva normalt? Har det i bakhuvudet och är småstressad över det hela tiden.

Nu är det bara lite kvar av helgen. Men tänk på att oavsett vad som händer så kan du inte påverka det denna helg. Tror dock det blir svårt att koppla av ändå, så det du kan göra är ju att leta nya jobb och titta på möjligheter till utbildning eftersom det kan lugna dig och du kanske kan få en insyn i dina alternativet om du nu skuille bli sparkad eller liknande.

Rödingajäveln:

Edit: Asbra forumlek btw!

[bigsmile]

Träffa några ute i fredags men jag var rätt full så kommer ej ihåg namnen. Har ni nå tips på hur man letar rätt på dem (via facebook typ)`? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Träffa några ute i fredags men jag var rätt full så kommer ej ihåg namnen. Har ni nå tips på hur man letar rätt på dem (via facebook typ)`? 😛

Oj eh, är jättesämst på sånt.. Hum, om stället du var på har en facebooksida kanske du kan kolla om det finns mingelbilder osv, folk kanske är taggade? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Oj eh, är jättesämst på sånt.. Hum, om stället du var på har en facebooksida kanske du kan kolla om det finns mingelbilder osv, folk kanske är taggade?

HItta dem där faktiskt. Får se om de blir taggade nu bara. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

HItta dem där faktiskt. Får se om de blir taggade nu bara.

Haha oj, se där [party].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mindre ljusa dagar


   
SvaraCitera