Aviseringar
Rensa alla

Lösgodis


Ämnesstartare

Hur ofta brukar dem förnya lösgodissortimentet? Varje dag?

Jag undrar ang butiken Netto, hur ofta brukar dem förnya sortimentet där? Någon som vet?


   
Citera
Ämnesstartare

Netto gör det antagligen typ en gång i halvåret, tattarbutik liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netto @ Wiki

"Alla butiker har samma sortiment, sammanlagt 1000 varor som utgörs av ett fast sortiment samt kampanjartiklar. Kampanjartiklarna köps in från hela världen och är vanligtvis i butiken i en vecka. I sortimentet finns färskvaror såsom kött, ost och frukt & grönt. En stor del av sortimentet består också av godis, läsk och matvaror från kända märken."

Vet ej för just lösgodis, varför undrar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ser väl på kvalitén på godsakerna hur ofta de byter. vissa butiker fyller på en gng i veckan typ, medan aandra som netto typ aldrig gört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName2:

Vet ej för just lösgodis, varför undrar du?

Vet inte. Jag gillar att köpa lösgodis, men har märkt av att nästan varje fredag så är mkt av lösgodis-sortimentet slut 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vet inte. Jag gillar att köpa lösgodis, men har märkt av att nästan varje fredag så är mkt av lösgodis-sortimentet slut 🙁

Surt, får klaga lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vet inte. Jag gillar att köpa lösgodis, men har märkt av att nästan varje fredag så är mkt av lösgodis-sortimentet slut 🙁

aa men bättre det än att de är typ hårda och bajsgamla.. asså du kan ju gå till en annan butiK??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

aa men bättre det än att de är typ hårda och bajsgamla.. asså du kan ju gå till en annan butiK??

Billigare pris i netto 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dold text: Nu äter ju inte jag godis... Men... När jag gjorde det så;

Jag ogillar att köpa lösgodis på ställen där det inte är uppenbart att dem byter det ofta. Om det har legat där länge, FATTA hur många äckliga små barn- och tonåringsfingrar som varit där nere och pillat! UUUÄK! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Jag ogillar att köpa lösgodis på ställen där det inte är uppenbart att dem byter det ofta. Om det har legat där länge, FATTA hur många äckliga små barn- och tonåringsfingrar som varit där nere och pillat! UUUÄK!

Sant, sant [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Sant, sant

Plockar Dold text: (plockade) därför alltid från botten. Då är risken mindre att någon har pillat på det, plus att det måste vara färskt och mjukt för att man ska kunna ta sig till botten. Om det är gammalt ligger det ju bara i en hård klump.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Plockar Dold text: (plockade) därför alltid från botten. Då är risken mindre att någon har pillat på det, plus att det måste vara färskt och mjukt för att man ska kunna ta sig till botten. Om det är gammalt ligger det ju bara i en hård klump.

Smart tips! Tack! Det ska jag tänka på... [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Smart tips! Tack! Det ska jag tänka på...

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Plockar Dold text: (plockade) därför alltid från botten. Då är risken mindre att någon har pillat på det, plus att det måste vara färskt och mjukt för att man ska kunna ta sig till botten. Om det är gammalt ligger det ju bara i en hård klump.

Jag brukar plocka från "baksidan" eller vad man ska säga, typ där uppe. Hehe, världens sämsta förklaring..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grönkaktus:

Jag brukar plocka från "baksidan" eller vad man ska säga, typ där uppe. Hehe, världens sämsta förklaring..

Är också en bra ide! [smile]


   
SvaraCitera