Aviseringar
Rensa alla

löshår?


Ämnesstartare

jag har väldigt tunt, blont hår och det går ner till precis där armhålan börjar. Jag har funderat på att skaffa extensions, har haft clip ons ett tag men vill nu ha något permanent. Funderade på nail hair extensions som man fäster med keratin vax men läste precis om tejplöshåret där man tejpar fast det.

Undrar om någon av er där ute har någon koll på vad som skulle ge bäst resultat och syans minst. Som sagt så är mitt hår väldigt tunt..


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag har också astunt hår, hade löshör fäst med keratin för något år sedan och vart skitnöjd 🙂 Det tar ett par timmar och sätta fast det men det är det värt 🙂 Läst mer negativa recensioner om tejpmetoden.


   
SvaraCitera

keratin tror jag är bäst


   
SvaraCitera

iMaija:

jag har väldigt tunt, blont hår

Kan det inte bli ännu tunnare om man joxar med löshår? Dessutom har jag för mig att det syns med i ljust hår.
Men så länge någon kunnig gör det och anpassar tekniken efter din hårtyp så blir det nog finemang. Men ta ut det om det sliter för mycket.


   
SvaraCitera

Jag vill gärna tipsa dig att prova clip-on för de skadar ju inte håret på något sätt! Om du är intresserad så säljer jag just nu mitt löshår(helt oanvänt och av äkta hår) på Tradera till ett väldigt billigt pris! [smile]


   
SvaraCitera

lindly:

Jag vill gärna tipsa dig att prova clip-on för de skadar ju inte håret på något sätt! Om du är intresserad så säljer jag just nu mitt löshår(helt oanvänt och av äkta hår) på Tradera till ett väldigt billigt pris!

/borttagen länk

kolla gärna in den [smile]


   
SvaraCitera

Nej fyfan d1 är ju asfult!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till nån som har koll på sådana här grejer. [smile] Då vet du ju att resultatet blir bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

keratin för något år sedan och vart skitnöjd 🙂

okej 😀 då ska jag kolla på det då 🙂 gjorde du det hos en frisör? för jag har nog inte råd med det, men tänkte höra om en frisörskola i min grannstad kan göra det billigare.

lindly:

prova clip-on

har jag redan testat, är förlat för att sätta i det varje morgon, + jag kan inte sätta upp håret när jag har det i. skrev även i min beskrivning att jag redan testat det 🙂

Dan_the_ironman:

Nej fyfan d1 är ju asfult!

beror hur man gör det, får man det att se naturligt ut så är det fint. Sen finns det domdär som inte riktigt kan men ändå bestämmer sig för att sätta i löshår och då ser det förjävligt ut. Allt ser bra ut om man gör det på rätt sätt

Granatäpple:

Gå till nån som har koll på sådana här grejer

Det ska jag göra, tack 🙂


   
SvaraCitera

iMaija:

okej 😀 då ska jag kolla på det då 🙂 gjorde du det hos en frisör? för jag har nog inte råd med det, men tänkte höra om en frisörskola i min grannstad kan göra det billigare.

japp, det var dyrt men de var det värt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tejp är nog inge vidare eftersom det håller så kort tid. När jag hade löshår använde jag microringar+träns som jag valde eftersom jag tyckte det verkade vara den bästa metoden (träns eftersom det går snabbt att sätta i ijämförelse med slinga för slinga då jag gjorde förlängningen själv) och jag blev nöjd.


   
SvaraCitera