Aviseringar
Rensa alla

Löshår


Ämnesstartare

Jag vill köpa löshår till mitt hår. Mitt hår är ganska fluffigt. Och lockigt. Vilket skapar problem. Löshår är ju oftast platt. Och jag provade en kompis lös hår. Det såg inte klokt ut för att löshåret var platt. Tänkte " men om man tvättar löshåret och låter det luft torka blir det väll lite lockigare" men det lät väldigt dumt :s
finns det lockigt löshår? eller vad kan man göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera

det är grymt fult ändå så du gör nog bäst i att inte punga ut pengar på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan köpa ett löshår som heter luxy hair extensions. Www.luxyhair.com. Det kan man färga, locka och platta. Så då kan du ju bara locka det så att det passar in med ditt hår. [wink].

Fast å andra sidan så kan det ju bli lite jobbigt om du ska locka om löshåret hela tiden + att du sliter på det. Så det lättaste är nog om du hittar ett löshår med lockar som liknar dina egna. [smile]


   
SvaraCitera
Paseo

eller om du plattar ditt eget hår hrm


   
SvaraCitera

If you want to have a curl hair, I remember I have one named Wavy Hair Wig Long Body Wave 22 Inch which may be the example for you from rebeccafashion.com just costed me 68 dollars and the feedbacks are good. Actually it is not flat for me in the real look, and you can make different hair styles with this hair extensions such as dye or straight. Then you can just wear it immediately. The care sounds stupid but you have to do so you don`t need to worry about How long do hair extensions last


   
SvaraCitera