Aviseringar
Rensa alla

löshår


Ämnesstartare

Jag vill då skaffa löshår som är platina blondt!
ialla fall så tänkte jag höra om tips innan jag köper något!

Bra tips vart man kan köpa det? (helst på internet)
tips på hår? (äkta, synets?)
clipon, keratinfästning, silicon?

ja ni fattar, vill ha så mkt tips som möjligt från er som har hårförlängning! 😀

tack sålänge! ;D


   
Citera
Ämnesetiketter

saaaaraaaah:

Bra tips vart man kan köpa det? (helst på internet)

happyhair.se, finehair.se, INTE tajmahal på internet (varningvarning), däremot den "fysiska" butiken i stockholm rekommenderar jag. stor skillnad. väldigt många som fått hem fel hår från deras hemsida, de är väldigt bra på att luras de jävlarna. 🙁 och sedan svarar de inte på mejl/telefonsamtal. så bästa är att gå till butiken och köpa där.

saaaaraaaah:

tips på hår? (äkta, synets?)

självklart äkta hår, syntet blir aldrig bra och ser aldrig okej ut. äkta remyhår är bäst.

saaaaraaaah:

clipon, keratinfästning, silicon?

det bästa enligt mig är clips då det inte sliter lika mycket på håret (du kan sätta i och ta ur när du vill.) de andra alternativen sliter väldigt mycket på håret, risk att du tappar jävligt mycket när du tar ur det sen och dessutom kostar det oftast mycket mer. med keratinwax tillexempel måste du "lyfta upp" håret typ varje vecka, och det är väldigt lätthänt att man tappar slingor med. så, clips. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack så mkt! 🙂


   
SvaraCitera

clip on,remyhår,fannyhair.se


   
SvaraCitera

saaaaraaaah:

Jag vill då skaffa löshår som är platina blondt!

en liten fråga.
har du platinablont hår?

såg en tjej i skolan... som har ljusbrunt hår själv, och har platinablond förlägning. big no-no


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

såg en tjej i skolan... som har ljusbrunt hår själv, och har platinablond förlägning. big no-no

JAG HATAR NÄR FOLK KÖPER FEL FÄRG


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

JAG HATAR NÄR FOLK KÖPER FEL FÄRG

jag med.
det här var liksom inte ens nästan samma färg. jag kräktes mentalt när jag såg henne [n]

jag undrar om hon själv inte ser att det ser förjävligt ut?[cry]


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

jag undrar om hon själv inte ser att det ser förjävligt ut?[cry]

en i min klass har typ slingat håret med lite ljusa slingor så det är naturligt blont, och så har hon både ett brunt och ett för blont löshår och dom VARIERAR hon mellan och hon har inte ens i det varje dag, plus att det är för tunnt. irriterande och ett big no-no där med


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

en i min klass har typ slingat håret med lite ljusa slingor så det är naturligt blont, och så har hon både ett brunt och ett för blont löshår och dom VARIERAR hon mellan och hon har inte ens i det varje dag, plus att det är för tunnt. irriterande och ett big no-no där med

[cry]
/suicide


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

/suicide

/join


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaa.
klart jag har platina blont hår, annars skulle jag inte köpa den färgen på löshåret.


   
SvaraCitera

ja har clips som ja köpte på happyhair.se [y] äkta hår är bäst då kan du platta de och locka de men de kan du inte me syntet


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera