Aviseringar
Rensa alla

Löshår


Ämnesstartare

Tänkte beställa löshår, eftersom jag är ganska less på att ha kort hår. Tänkte om ni hade några tips om vad jag ska tänka på när jag köper löshår, och om ni vet någon bra sida där det går att köpa [smile] Vill helst inte att det ska se "plastigt" ut, hehe.


   
Citera
Ämnesetiketter

Taj Mahal, perukshoppen


   
SvaraCitera

Jag köpte mitt på happyhair.se, är dock ganska dyrt där, tror det finns billigare.
Jag har clip-ons (sliter inte på håret, man sätter i det på morgonen och tar ur det på kvällen). Köpte ett hårträns (längd 60 cm) och klippte till lagom stora bitar och sydde på clips själv.
Köpa äkta hår är bäst, då går det att locka och platta som man vill. Brukar hålla i minst 6 månader om man är försiktig och sköter det ordentligt.
Oäkta blir lätt trassligt och ser överdrivet glansigt ut, håller inte så länge heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Remyhår på tradera [y]


   
SvaraCitera

Är du blond får du mitt för trehundra. Det är riktigt hår.

Dold text: Reklam reklam reklam reklam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kopte oxo mitt hor po happyhair.se och det var skit najs [smile] Priserna ar rett overdrivna men det ar vart pengarna! Man kan platta syntethor for det gor jag fast po minsta vermen,och sen horsprayar man bara so holler det sig rakt 🙂 Annars kan du kan du leta etfer en affer som heter Go with the flow dar du bor,dom har stort utbud av bode loshor och riktigt och massa produkter! Lycka till 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Browneyesbaby_:

Tänkte beställa löshår

Om du vill att det ska se så naturligt ut som möjligt så är det nog bäst att du går till en affär då får man bästa möjliga färgen! Taj Mahal på drottninggatan (om du bor i sthlm) har alla färger i riktigt hår och de är jätte duktiga i affären dock inte de trevligaste menmen... Se till att köp riktigt hår iaf, då ser det inte plastigt ut alls[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera