Aviseringar
Rensa alla

LÖSNING


Ämnesstartare

För mig i alla fall! 😛 Har länge funderta på hur jag ska göra med barn. Har typ velat ha barn sen jag var 10! vägrar ge upp det. men vill ha egna barn, vilket är svårt om man är med en man... så då kan man ju komma överens med två tjejer att jag bidrar med spermier och så fixar vi minst två barn, dem får ett och vi ett. så kan man få egna barn. sen kan min kille göra likadant!


   
Citera

Ni kan annars köpa ett barn


   
SvaraCitera
oktan

Ni kanske han hyra ett, asgarv!


   
SvaraCitera

hur ska ni bestämma då vem som ska få vilket? lotta eller tävla om det eller vad?


   
SvaraCitera

lycka till med det! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får köpa ett av mig! Jag har några i en bur här.. Men du måste skynda dig[no-no] har inte matade dem på några dagar[bigsmile]


   
SvaraCitera
time
 time

Känner nästan att denna tråd hör hemma i Graviditet, Föräldraskap och Adoption. Sedan ser jag inte riktigt vad tråden har för diskussionsunderlag.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Känner nästan att denna tråd hör hemma i Graviditet, Föräldraskap och Adoption. Sedan ser jag inte riktigt vad tråden har för diskussionsunderlag.

Han svarade på sin egen frågeställning?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

diskussionsunderlag

Vad för något? Det här kändes mest som en "troll-tråd".


   
SvaraCitera
time
 time

köttfärssås:

Han svarade på sin egen frågeställning?

Varför inte bara göra ett nytt dokument i Notepad då? [mad]

Memnoch:

Vad för något? Det här kändes mest som en "troll-tråd".

Men ssch nu! Jag har ju bara längtat efter att säga att "denna tråd saknar diskussionsunderlag". Nej men, ja - detta känns som en trolltråd, jag sitter mer och överväger om den ska få vara kvar eller inte, då det känns som att spam kommer frodas livligt här.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Varför inte bara göra ett nytt dokument i Notepad då?

Vet inte? Han kanske vill ha åsikter?

timeisrunningout:

Nej men, ja - detta känns som en trolltråd,

Kolla tidigare trådar av samma användare?


   
SvaraCitera
time
 time

köttfärssås:

Kolla tidigare trådar av samma användare?

Redan gjort och jag anser inte att det är särskilt relevant, då jag hellre dömer en tråd istället för en användare. Nåja, tråden får vara kvar. [y]


   
SvaraCitera

Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter bra! Jo, skulle vilja ha en diskussion där ni kan kommentera för och nackdelar med det 🙂


   
SvaraCitera

Adoptera.

Om det nu måste vara dina gener så fråga en tjejkompis, ni kan dela på vårdnaden.

Annars får du skita i det.


   
SvaraCitera