Aviseringar
Rensa alla

lösningen på trång förhud !!


Ämnesstartare

hejsan alla,
ibland ser man på webben att vikillar har problmem med trång förhud, jag köpte aloe wera och vaseline salva, det har jag smort på insidan och utsidan. Sen om jag på att om jag drar i förhuden så blir det sprickor,,små sådan där som är lite plågsamma. Däremot om jag tog ett finger och stoppa in i öppningen precis i kanten på förhuden så töjde jag den från insidan. det gör itne ont eftersom toppen på föruden och det ytersta skinnet inte är såkänsligt. sen med ett lillfinger eller pekfinger så låger jag förhuden rulla fram och tillbaka,, efter ca 2 veckor lek med mycket salva märker jag en klar förbätttring jag töjer inte heller huden där dom gamla sprickorna var, sen kan man ocså låta förhuden vara upprullad på fingret och bara vänta 2 minuter medans huden vänjer sig även om det stramar. sen vänjer sig allting,,,


   
Citera
Åtta

Eller så kan man gå till ungdomsmottagningen...


   
SvaraCitera

intefacebook:

om jag drar i förhuden så blir det sprickor,,små sådan där som är lite plågsamma.

[cry]


   
SvaraCitera

Jag är glad att det gått bra för dig men aj fan vad ont det gjorde att läsa den här tråden.


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera

lösningen på aids: ha sex med ett spädbarn.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Jag är glad att det gått bra för dig men aj fan vad ont det gjorde att läsa den här tråden.

Jag fick också ont[sad]


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Jag fick också ont[sad]

Haha, ja visst låter sprickor i förhuden som något man absolut inte vill ha? [wink] Aj!


   
SvaraCitera

intefacebook:

Sen om jag på att om jag drar i förhuden så blir det sprickor,

rös.


   
SvaraCitera

Gå till doktorn så får du en salva som gör att den där… charmiga töjningen du sysslar med går fortare.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Haha, ja visst låter sprickor i förhuden som något man absolut inte vill ha? Aj!

Haha nej verkligen inte. Har ingen aning om hur det känns att få det men kan inte vara trevligt[sad]


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Har ingen aning om hur det känns att få det men kan inte vara trevligt[sad]

Nej jag har som tur är ingen erfarenhet utav det men med tanke på hur känslig den kan vara så kan jag tänka mig att det är snäppet värre än tandvärk.

Men om man nu skulle råka ut för det så vet man i alla fall hur man ska gå till väga. Även om jag får erkänna att jag inte riktigt hängde med i hans beskrivning. Blev lite rörigt där ett tag. [smile]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Nej jag har som tur är ingen erfarenhet utav det men med tanke på hur känslig den kan vara så kan jag tänka mig att det är snäppet värre än tandvärk.

Ja, ni killar är jätterädda om er pene(det spanska ordet för snopp, brukar kalla den så[blush]) så kan tänka mig att det måste göra jätteont.

El Guaje:

Även om jag får erkänna att jag inte riktigt hängde med i hans beskrivning. Blev lite rörigt där ett tag.

Ah tyckte hans beskrivning lät lite smärtsam också.


   
SvaraCitera

Gå till doktorn och bli omskuren bara. [shake]


   
SvaraCitera

intefacebook:

om jag drar i förhuden så blir det sprickor

[censur]


   
SvaraCitera