Aviseringar
Rensa alla

Lössnus?


Smilen
Ämnesstartare

Jag köpte för första gången på jättelänge en dosa lössnus och det blev Grov Snus. Hur tycker ni lössnus är? Snuskigt eller bara gött?


   
Citera
Ämnesetiketter

Har aldrig stoppat det under läppen. Men hade en fritidsledare när jag var ung som snusade löst och när han skrattade så rann det äcklig gulbrun snussmörja nerför tänderna. Mycket obehagligt!


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tog en liten nypa när jag var typ tio och stoppade under läppen. Det brände och smakade illa. Är rätt säker på att jag skulle tycka detsamma nu.


   
SvaraCitera

uschhhhhhhh


   
SvaraCitera
Tori12

Av tjejer så upplevs killar lite äckliga om de snusar lössnus! 


   
SvaraCitera

Snusade löst som "festsnus" då jag snusade, under olika tillställningar.
Mycket godare smak, räcker dock inte lika länge fick jag för mig..

Körde portion till vardags dock pga. praktiska skäl..8)


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Lössnus gör att jag får ont i magen i längdn.


   
SvaraCitera

har spytt av dt flera gånger. osäkert varför jag utsatte mig för skiten over and over again :$ det var nog grupptryck. folk som typ "du måste bara vänja kroppen vid nikotinet, sen kommer du kunna snusa som en cool kille" typ. Gråter


   
SvaraCitera

Lössnus är för mig oxå typ "fest" snuset och när ja håller på i garaget då är det sjukt gottGlatt skålande och visst det är lite opraktiskt att ha på andra ställen i vardagen så jag kör då med portion när ja är i skolan och sånna saker. Och jag kör på kronan 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Nu på senare tid har jag allt blivit lite mer kräsnare när det kommer till snus, portionssnus snusar jag inte jättemycket längre, lössnus är mycket godare och starkare på många sett.

Visst portionssnus funkar i vissa fall dock.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

sahlenaren :
Lössnus är för mig oxå typ "fest" snuset och när ja håller på i garaget då är det sjukt gottGlatt skålande och visst det är lite opraktiskt att ha på andra ställen i vardagen så jag kör då med portion när ja är i skolan och sånna saker. Och jag kör på kronan 

Läckert!


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Snusar någon här lössnus? Just nu?


   
SvaraCitera