Aviseringar
Rensa alla

Lokalt-forum


Ämnesstartare

Skulle vilja att ett sådant forum skapades. Här kan folk göra trådar om sin stad och i denna kan de som bor i staden svara på frågor om t.ex. lokalt uteliv och liknande. Trådar kan även användas för att informera om lokala evenemang, konserter, demonstrationer, politiska beslut man påverkas av och annat trevligt.

Exempel på vad det kan användas till:

"Hej, jag ska hälsa på en kompis i Hässleholm en vecka. Nån som vet nåt kul man kan göra där?"

"Vad tycker ni som bor här om bussprishöjningarna i Skåne? Bra/dåligt?"

"Ska plugga i Stockholm till hösten men vet inget om staden, någon som vet nån mysig krog med billig öl?"


   
Citera

Bara Ta Allt:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

vrf inte typ[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol, vill få svar på vad man kan göra för kul i Hässleholm


   
SvaraCitera
Åtta

Bara Ta Allt:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Är lite kluven. Ser inte varför sådana trådar inte kunde skapas i de existerande forumen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ser inte varför sådana trådar inte kunde skapas i de existerande forumen.

Mest för att hålla lite rent, om nån frågar efter affär X på Åland kan inte direkt jag bidra särskilt mycket, och för att jag tror det kan förbättra forumet ytterligare.


   
SvaraCitera
Åtta

Bara Ta Allt:

Mest för att hålla lite rent, om nån frågar efter affär X på Åland kan inte direkt jag bidra särskilt mycket, och för att jag tror det kan förbättra forumet ytterligare.

Ptja. Kanske. Jag är inte helt emot förslaget. Bara tveksam till dess nytta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ptja. Kanske. Jag är inte helt emot förslaget. Bara tveksam till dess nytta.

Kan säkert öka aktiviteten och tillskottet av nya medlemmar på forumet kan jag tänka mig, folk som loggar in för att fråga något om en stad och sen stannar t.ex. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Tycker det låter någorlunda vettigt. Känns som om trådar i den stilen har en lite bättre chans att få många svar om de inte hamnar på sida 145 i klotterforumet en halvtimme efter att de skapats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter som en bra idé, tyvärr bor man själv i en liten håla på 3000 pers så det är inte någon stor nytta för mig [zzz]


   
SvaraCitera

Bara Ta Allt:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Skaffa dig ett liv, btw, anarkistslyngel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Skaffa dig ett liv, btw, anarkistslyngel.

Nyss blivit arbetslös igen. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Nyss blivit arbetslös igen. [crazy]

Gav du den där gubben smäll på käften eller vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Gav du den där gubben smäll på käften eller vadå?

Haha, kunde varit. Chefen kom på att praktikanter från arbetsförmedlingen är gratis för honom, varför ska han då betala lön till mig liksom? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Haha, kunde varit. Chefen kom på att praktikanter från arbetsförmedlingen är gratis för honom, varför ska han då betala lön till mig liksom? [crazy]

Oh. Vad fittigt.


   
SvaraCitera