Aviseringar
Rensa alla

Lolita sex toys


Ämnesstartare

Hörrni! Fick väldigt svårt att sova igår natt efter att jag läst om detta. 

Det är alltså en kirurg i östra Europa som plockar ut flickor från barnhem för att sedan göra dem till sexleksaker. Han ser till så att deras identitet försvinner ur databasen så att de inte längre existerar. Han amputerar deras armar och ben, sabbar alla deras sinnen (förutom känseln), och tränar dem för tillfredsställning och att utstå smärta. Han säljer dem för ca 300 000 svenska kronor. Det är det värsta jag hört talas om. Får ont i hjärtat.. 

Mer info står på: http://creepypasta.wikia.com/wiki/Lolita_Sex_Toys . Hittade dock ingen mer information om detta. Är det verkligen trovärdigt?


   
Citera
Ämnesetiketter

din källa är creepypasta?


   
SvaraCitera

dubbelt lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: dubbelt lol

Ja alltså källan är inte särskilt trovärdig, så det är det.. Men har hört talas om det här förut. Skulle egentligen inte förvåna mig om det förekommer. Ibland tappar man lite smått tron på mänskligheten..


   
SvaraCitera

Caroline123:

Ja alltså källan är inte särskilt trovärdig, så det är det.. Men har hört talas om det här förut. Skulle egentligen inte förvåna mig om det förekommer. Ibland tappar man lite smått tron på mänskligheten..

du vet väl vad creepypasta är för en sida?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: du vet väl vad creepypasta är för en sida?

Ja eller vem som helst kan väl skriva där?


   
SvaraCitera

Caroline123:

Ja eller vem som helst kan väl skriva där?

ja. jag är en bättre källa än den hemsidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: ja. jag är en bättre källa än den hemsidan.

Haha säger du det så


   
SvaraCitera

Låter lite väl hemskt för att vara sant, nästan som en skräckfilm. 

Om vi nu utgår från att detta är sant, så måste han väl vara fast nu eller? Vad fick han för straff?


   
SvaraCitera

Saxsat från Know Your Meme: 
Creepypasta is a popular subgenre of copypasta which consists of short horror stories and urban legends that are shared via message boards or e-mail. While the majority of creepypasta stories are meant to unnerve or frighten the reader, some authors have re-appropriated the genre into an effective form of bait-and-switch trolling.

Saxsat från Wikipedia: 
Creepypasta – urban legends or scary stories circulating on the Internet, many times revolving around specific videos, pictures or video games


   
SvaraCitera

Haha


   
SvaraCitera

att du ens tror att det är möjligt


   
SvaraCitera
Yaren

Lite hemskt.


   
SvaraCitera

en underbar vision


   
SvaraCitera

Nog för att det finns många slavar som plågas så in i helvete men snubben som skrev det här ville nog mest uppröra och/eller få utlopp för hans lite udda läggning. (Ja jag antar att det är en snubbe so  skrev, tror detta är lite av en machopryl)


   
SvaraCitera