Aviseringar
Rensa alla

LONDON under 18


Ämnesstartare

galaxydazzle:

SL som i Storstockholms lokaltrafik...kortet man aker buss/tunnelbana pa. Bor inte i Stockholm langre men tror de heter SL Access nu? Vi brukade lura i engelsmannen att det stod for "svensk legitimation

HAHA bannejemejjj de bästa jag hört!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Hittade det här: there are some antiquated loopholes - you can drink a port or sherry with a meal in a pub from the age of 16, at the Landlord's discretion.
Hihi. Sherry.

yum!
men som någon sa, tror de blir jävligt värt ändå.
då är frågan RYanair? ngt att hänga i granen? känns lite fail,läst oändligt många skräckhistorier. hittar ngåra bra flygbiljetter för 1600 t/r /person. finns dock inte mångap later kvar den tiden vi vill åka.
sen hotell löser jag billigt!
fick hem en kupong idag från hemköp md 3 nätter i london 3 stjärnhotell(vi kan tänka oss 1..) och flyg för 3195.
awesome!
måste dra till resia och boka dirr


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Floppsen:

GAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! XD

[bigcheers]

Som om du kommer in någon annanstans än på högstadiediskoteken. Ha så kul på alla "klubbar" med övriga 16-19åringar.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

tigr:

Som om du kommer in någon annanstans än på högstadiediskoteken. Ha så kul på alla "klubbar" med övriga 16-19åringar.

Ja ska inte till london [tard]


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Floppsen:

Ja ska inte till london [tard]

no shit... [zzz]


   
SvaraCitera

tigr:

no shit... [zzz]

[zzz]


   
SvaraCitera

siqia:

god mat

[zzz]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Dom är hårda på åldersgränser där.

Ingemarsdotter:

Macktorsken: Dom är hårda på åldersgränser där.

HAHA nej?

TS: Det är skitlätt att komma in om man kommer ett tjejgäng + svenskar. Var på alla möjliga klubbar kring oxford street som 17 åring. Blev nekad kanske 1 av 5.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

HAHA nej?

Jo det är dom, men det är som i sthlm, finns alltid ställen som inte bryr sig.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Jo det är dom, men det är som i sthlm, finns alltid ställen som inte bryr sig.

Kom in i princip överallt, så tycker inte de är hårda.


   
SvaraCitera

siqia:

RYanair?

undvik! Det man kanske far for sig att man sparar genom att boka flyg med dem far man allt betala dubbelt sedan nar de staller till det eller bara lurar till sig extra betalt i form av konstiga avgifter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Kom in i princip överallt, så tycker inte de är hårda.

Låter som det är en blandning av åsikter. (y)

MEN ska flyga med easyjet SJUUKT billigt! 700 spänn var . iaf
vet NGN vad som menas med maxmåtten på handbagage: 56x45x25 cm.
är 25 djupet på väskan eller? tackar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är man bara läskunnig finns det inget problem med att åka men ryanair. [cute]

Dumt att betala 700 spänn när man kan ägna en timme åt att läsa och leta lite på ryanairs hemsida och åka tur och retur för säkert halva priset.


   
SvaraCitera

galaxydazzle:

Vi brukade lura i engelsmannen att det stod for "svensk legitimation"

lol fail


   
SvaraCitera

siqia:

Kan man komma in på nattklubbar,pubar och barer osv?

Nja, beror på vart, de är för det mesta ganska hårda...men är ni ett litet tjejgäng som iaf ser ut att kunna vara 18 och ni klär upp er lite...och flörtar lite med vakterna så ska det nog inte vara några större problem...

NU är det ju iofs lite kyligt men annar sär det asnajs att förfesta på någon av båtarna vid embankment:) (De bryr sig inte ett skit om ålder heller...jag blev iaf aldrig leggad på dem och jag ser fan inte ut att vara 18 XD även om jag är över det:P

siqia:

då är frågan RYanair?

siqia:

hittar ngåra bra flygbiljetter för 1600 t/r /person

[surprised][shake]Svindyrt ju! Brukar åka för 500 T/R billigaste jag ahr fått för 200...


   
SvaraCitera