Aviseringar
Rensa alla

Long story short, kärlek suger om man är feg!


Ämnesstartare

Okej, om man tar det i lnga drag... Jag gillar en tjej som går på gymnasiet jag sökt till, så om jag kommer in så kommer jag se henne varje dag. Till skillnad ifrån andra tjejer jag har gillat så är hon bi som jag. Men hon är inte som jag.. hon har gjort ALLT, röker, dricker och umgås med alla vilket inte är riktigt min stil.. men jag skuggade på skolan i förra veckan och gaaaaasssh, trodde jag skulle dö när jag såg henne, tror ni att man ska satsa? Vi kommer ju trots allt träffas varje dag i två år... Hon bor i samma stad som jag men ser henne inte speciellt ofta, men vi kommer åka samma buss och tåg varje dag isf..

så tror ni att det värt att försöka trots att hon är väääldigt annorlunda om man jämför henne och mig...

[love]


   
Citera

lär känna henne, sen märker ni väl om ni gillar varandra kärleksmässigt eller ej


   
SvaraCitera
ohjens

hon kanske inte är så "olik" dig som du tror. jag tycker att du ska visa att du är intresserad! har varit med om liknande situationer då jag inte gjort något och sedan ångrat det som fan.

lycka till;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte också det.. men för ca en timme sen blev hon ihop med en annan tjej.. så nu vill jag allmänt ta livet av mig [smile]


   
SvaraCitera