Aviseringar
Rensa alla

Longboard Nybörjar bräda?


S3ON:

Longboards är för fjantar.

Dock coola fjantar [cute]


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Dock coola fjantar

Dessa "coola fjantar" växer nog också upp en vacker dag.


   
SvaraCitera

S3ON:

Dessa "coola fjantar" växer nog också upp en vacker dag.

Extremt praktiaskt som tranport, dessutom giver det träning, koordination samt balans. bra lrrrrrrrrrrr


   
SvaraCitera

S3ON:

Dessa "coola fjantar" växer nog också upp en vacker dag.

Har inget emot longboard kids... men nu vill ju alla köra sådana. Det är inte lika coolt längre [sad]


   
SvaraCitera

kör old school, mke coolerrr


   
SvaraCitera

mopsen:

Extremt praktiaskt som tranport, dessutom giver det träning, koordination samt balans. bra lrrrrrrrrrrr

Fjantigt.


   
SvaraCitera

S3ON:

Fjantigt.

mmm du e säkret fet irl de e säkert drf


   
SvaraCitera

mopsen:

mmm du e säkret fet irl de e säkert drf

Börjar bli.. Men alltså.. Vill man träna så springer man.. Inte fan får man så mycket träning av att stå på en bräda med 2 hjul inte. [no-no] Då kan man lika gärna cykla, det ger nog mer.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

S3ON:

Inte fan får man så mycket träning av att stå på en bräda med 2 hjul inte. [no-no] Då kan man lika gärna cykla, det ger nog mer.. [rolleyes]

visst, longborad med dess AWESOME hjul kanske ej ger så mycket träning, men skateboard är vansinnigt mycket träning, mer än cykling till och med. mycket på grund av att man hela tiden tampas med sin egna vikt och kan ej förlita sig lika mycket på brädans däck att rulla som cykelns förmåga att åka 200 m utan ansträngning alls.

long- och skateboard har fyra hjul, oki


   
SvaraCitera

dessutom måste man hela tiden spänna bene för att ej mista stabilteteten?????????????


   
SvaraCitera

mopsen:

long- och skateboard har fyra hjul, oki

DAMN.. [blush] Tror jag behöver lite sömn. [cute]

mopsen:

dessutom måste man hela tiden spänna bene för att ej mista stabilteteten?????????????

Om man är noob, troligtvis.


   
SvaraCitera

S3ON:

DAMN.. [blush] Tror jag behöver lite sömn. [cute]

pinsamtr!!!! [wink]

S3ON:

Om man är noob, troligtvis.

jag tror ej att du är verksam inom brädsporten, och tänk logiskt. man står på en bräda 15x50 cm ca som ska hålla all ens kroppsvikt, men friktion i åtanke likt gravitation, när man svischar i x antal km/timme.
kroppen måste förse en med stiffness oki.


   
SvaraCitera

mopsen:

jag tror

Du anar inte långt inlägg jag höll på att skriva, så råkade jag komma åt tillbaka-knappen på min mus.. [blush]

Får återkomma imån, måste sleepa nu. Natti. [sad]


   
SvaraCitera

mopsen:

men skateboard är vansinnigt mycket träning, mer än cykling till och med.

Tvek ;0 Beror ju iofs hur man cyklar. Mer träning än om man cyklar i nedförsbacke möjligtvis.


   
SvaraCitera

S3ON:

Får återkomma imån, måste sleepa nu. Natti. [sad]

puss du får göra come back sen

Panda:

Beror ju iofs hur man cyklar. Mer träning än om man cyklar i nedförsbacke möjligtvis.

cyklar har dessutom i regel växlar, vilket gör det möjligt att avveckla tärningen i och med lättillgängligheten att ändra inställning.

ponera att man åker 1 km på plan mark med vardera fordon.
cykeln måste man trampa kanske 5 gånger för att komma bra 100 meter medan man sitter bekvämt på sadeln. skateboarden å andra sidan stannar efter 10 och man måste kontinuerligt trampa

iaf jag, vars skateboard SUGER. men mitt ass e tight nu [cool]


   
SvaraCitera