Aviseringar
Rensa alla

LOST!


Ämnesstartare

I love Lucy:

Amerikanska, internet you know

grodanboll_:

Dagens ungdomar är så fucking hightech

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

[wink]

Äh, det är ju du som är "dagens ungdomar".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

NUJÄVLARR P Medlem
I dag 18:21

sesång [badgrin]

Bizarro IsrAilens

men fan skrärprej.

mmarie:

Jag måste bara få veta när nästa sesång av lost börjar! Finns det någon som vet?

gilalr inte lost sog ett par av snitt när d var nytt men dom sa aldrig va dom jorde på ön eller så ¨å sen försvan nhan läkarn så då sket ja i de. kolalr mest på typ heroes å sånt nu tyckr dt håller bättre kvalite.


   
SvaraCitera

Fabbe:

men fan skrärprej.

p12 dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

p12 dö.

va menar dyu?


   
SvaraCitera

Fabbe:

va menar dyu?

troll [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

troll [zzz]

illvette


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänker på den där låten [bigcheers]


   
SvaraCitera

Kanske inte alla som marker av det men de anvander extremt mycket symbolism i egentligen alla scener som spelas in. T.ex anvands manga namn i fran bl.a bibeln eller historiska filosofer. Hela konceptet om "the island" handlar om kvantfysik och tidsresor. Dessutom ar författarna Scientologer.. Fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh, jag älskar lost. de börjar jue i januari...


   
SvaraCitera

nazgul:

Hoppas att den aldrig kommer, sämre serie får du ju fan leta efter...

Midnight Creeper:

Kanske inte alla som marker av det men de anvander extremt mycket symbolism i egentligen alla scener som spelas in. T.ex anvands manga namn i fran bl.a bibeln eller historiska filosofer. Hela konceptet om "the island" handlar om kvantfysik och tidsresor. Dessutom ar författarna Scientologer.. Fail.

Ok, låter intressant med symbolik. Får mig ändå inte att börja titta på det. Slutade efter en säsong eller så. Hatar billig berättarteknik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Äh, det är ju du som är "dagens ungdomar".

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Nej

Alltså. Du behöver inte citera mig 200 år efter jag skrivit saker till dig. Du har ju varit inloggad vad jag sett så jag förstår inte varför du väntar flera dagar att svara, när det inte finns något att tillägga ens. [rolleyes]

Tappat mojon lite?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Alltså. Du behöver inte citera mig 200 år efter jag skrivit saker till dig. Du har ju varit inloggad vad jag sett så jag förstår inte varför du väntar flera dagar att svara, när det inte finns något att tillägga ens.

Jag hade över 30 forumkommentarer och rensar dem efterhand. Orkar inte ta allt på en gång. KAn lika så gärna skriva ett nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

KAn lika så gärna skriva ett nej

Onödigt svar mest. Som detta. [smile]


   
SvaraCitera