Aviseringar
Rensa alla

LOTTNINGEN!!!!


patrick bateman:

försöker bara vara realistisk

Nej, du är bara dryg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Avskyr? Vad har du emot konsekventa klubbar egentligen?

tycker han är ett svin. sur och dryg gammal gubbe som borde ta och sluta någon gång. och united är ett överskattad skitlag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

tycker han är ett svin. sur och dryg gammal gubbe som borde ta och sluta någon gång. och united är ett överskattad skitlag

Jaså? Jag tycker han är klockren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

vilken sport?

Tickstart:

lol glöm det, bryr mej ändå inte

Haha my twin;-) sporter är verkligen ingenting för mig:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jaså? Jag tycker han är klockren.

då får vi väl agree to disagree [smile] fast du kan gärna utveckla varför om du vill. du är bra på sånt. jag har svårt att förklara varför jag ogillar honom men har alltid gjort det. sen ska man ju erkänna att han är en enorm coach, gjort ett sjukt jobb i united.

cuzIcan:

Haha my twin;-) sporter är verkligen ingenting för mig:-P

sport är kul! [smile] finns det ingen alls du gillar??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

då får vi väl agree to disagree fast du kan gärna utveckla varför om du vill. du är bra på sånt. jag har svårt att förklara varför jag ogillar honom men har alltid gjort det. sen ska man ju erkänna att han är en enorm coach, gjort ett sjukt jobb i united.

Han har under så många år lett United till seger efter seger och byggt dom till det dom är idag även om du tycker det är en äcklig och överskattad produkt. Han har levererat år efter år och stått kvar vid sin klubb och sånt gillar jag. Detta i vad som kan kallas den bästa ligan i världen även om du säkert ser den som överskattad och mumlar någonting om att kvalitativ fotboll endast spelas i Spanien och Tyskland. Jag gillar gamla sega gubbjävlar som klänger sig fast och kämpar på oförtrytligt. 1000 matcher med en klubb - det är fan i mig respekt, och så skottskan på det. Det är inte helt lätt att sätta ord på märker jag då min samfattning är åt helvete dålig men karln är en ikon oavsett vad du har att säga om honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

.

jo visst men han är fortfarande en sur, gnällig gubbe som efter varje förlust ska klaga på domare osv. han gnäller och har sig alldeles för mycket. han ska också alltid kommentera allt i media och hålla på. som när city valde att låta tevez spela igen, själv tar sir alex tillbaka scholes så fort de får lite skador. sånt stör jag mig på.

stör mig också på hur överreklamerad han och united och hela premier league är i sverige. alla hyllar alltid hans taktiska, billiga köp och klagar på real och lag som lägger ut monsterköp men ingen snackar om alla de floppköp han gör, finns så många att jag inte ens vet vart jag ska börja

och premier league är överskattad. kolla bara på hur många engelsmän som dominerar i lagen. premier league har sin kulstatus pga rika affärsmän som köper lagen och pumpar ut miljarder på stjärnor.

sedan är sir alex ingen vidare tränare, tror jag. han är mest där han är för att han varit där hela tiden. hade han tagit över milan, real, barca eller engelska landslaget hade det inte gått lika bra

och så sparkar han skor på beckham


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

efter varje förlust ska klaga på domare osv.

Det kan man ju säga om Mou också om man nu ska vara sån.

patrick bateman:

sedan är sir alex ingen vidare tränare, tror jag. han är mest där han är för att han varit där hela tiden. hade han tagit över milan, real, barca eller engelska landslaget hade det inte gått lika bra

När Alex tog över hade inte Manchester vunnit ligan på typ 25-30 år någonting men sen han tog över har United de facto tillhört den absoluta eliten. Jag tror inte det är av en slump, Fergie har anpassat sig till förändringar i fotbollen osv.

patrick bateman:

alla hyllar alltid hans taktiska, billiga köp och klagar på real och lag som lägger ut monsterköp men ingen snackar om alla de floppköp han gör,

Det är väl klart att det är intressantare när man satsar på att köpa något mer osäkert kort än någon superetablerad så som Ronaldo när han köptes, det är intressantare egentligen när någon gamblar, å ja det som kan hända är att det kan bli en del floppar. Jag tror det är ditt Realhjärta som lite förblindar dig igen.

patrick bateman:

och så sparkar han skor på beckham

[crazy]

PS.
Vill klargöra att jag inte är något United-fan egentligen, go West Ham.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det kan man ju säga om Mou också om man nu ska vara sån.

haha kan man allt och Mou har aldrig varit och kommer aldrig heller vara en favorit. tycker inte om mycket av det han gör i real. men han är grym coach

dazed:

När Alex tog över hade inte Manchester vunnit ligan på typ 25-30 år någonting men sen han tog över har United de facto tillhört den absoluta eliten. Jag tror inte det är av en slump, Fergie har anpassat sig till förändringar i fotbollen osv.

ja det är stort. men han har ju vart coach där i Gud vet hur många år. och hur många CL har han tex under den perioden? 2 som jag kan komma på. han har gjort det grymt i premier league men jag tror att han har gjort så mycket där pga att han varit där så länge. fast såklart. om Mourinho tar över Valencia och stannar där i 20 år så betyder inte det att Valencia kommer gå om real och barca. så är nog inte bara en slump

dazed:

Det är väl klart att det är intressantare när man satsar på att köpa något mer osäkert kort än någon superetablerad så som Ronaldo när han köptes, det är intressantare egentligen när någon gamblar, å ja det som kan hända är att det kan bli en del floppar. Jag tror det är ditt Realhjärta som lite förblindar dig igen.

haha nja. jag gillar stjärnköp. stjärnköp och egna produkter. jag gillar inte Valencia eller Berbatov köp. sen har han sina floppar som Forlan osv. jo kan hända, brukar vara så att man blir lite blind när man är sån nörd som jag är i ett lag.

dazed:

PS.
Vill klargöra att jag inte är något United-fan egentligen, go West Ham.

haha visste att du inte var united fan. blev bara sur över något, minns inte vad. minns inte hur diskussion började ens. bara det att jag har nån slags personlig vendetta mot united, premier league och hela den engelska fotbollen.

haha är du ett west ham fan? fick mig att undra förresten. vilken lag hejar du på ens? om du ens hejar på nåt. kanske du har nämnt men jag är trött och glömsk och borde sova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha kan man allt och Mou har aldrig varit och kommer aldrig heller vara en favorit. tycker inte om mycket av det han gör i real. men han är grym coach

Han tycker jag också om. [crazy]

patrick bateman:

ja det är stort. men han har ju vart coach där i Gud vet hur många år. och hur många CL har han tex under den perioden? 2 som jag kan komma på. han har gjort det grymt i premier league men jag tror att han har gjort så mycket där pga att han varit där så länge. fast såklart. om Mourinho tar över Valencia och stannar där i 20 år så betyder inte det att Valencia kommer gå om real och barca. så är nog inte bara en slump

Kan inte annat än hålla med.

patrick bateman:

haha nja. jag gillar stjärnköp. stjärnköp och egna produkter. jag gillar inte Valencia eller Berbatov köp. sen har han sina floppar som Forlan osv. jo kan hända, brukar vara så att man blir lite blind när man är sån nörd som jag är i ett lag.

Berbatov är ju en sköning tycker jag.

patrick bateman:

haha visste att du inte var united fan. blev bara sur över något, minns inte vad. minns inte hur diskussion började ens. bara det att jag har nån slags personlig vendetta mot united, premier league och hela den engelska fotbollen.

Det kan man lugnt säga.

patrick bateman:

haha är du ett west ham fan? fick mig att undra förresten. vilken lag hejar du på ens? om du ens hejar på nåt. kanske du har nämnt men jag är trött och glömsk och borde sova

I fotboll gillar jag west ham och hela kulturen kring klubben mest, sen har jag några andra småfavoriter typ Schalke. Har en förkärlek för lag med lite läktarkultur, arbetarklasstänk och ja lite huliganska drag. Men sen följer jag väl mycket mer individer än klubbar egentligen, typ Mou, Zeman, DiNatale och precis som alla andra Svenskar - Zlatan. Är nog bra att jag inte är för fäst vid särskilt många klubbar när jag tippar tror jag, bra att kunna göra neutrala analyser utan att brusa upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Han tycker jag också om.

haha vet. själv vet jag inte vilka coacher jag gillar så mycket. tycker inte om de flesta fast tyskarna har många hårda.

dazed:

Berbatov är ju en sköning tycker jag.

haha nej fyfan. hatar såna lata spelare som aldrig gör nåt.

dazed:

Det kan man lugnt säga.

dont blame me. går genom släkten. vi är halvtyskar. vi ska hata england.

dazed:

I fotboll gillar jag west ham och hela kulturen kring klubben mest, sen har jag några andra småfavoriter typ Schalke. Har en förkärlek för lag med lite läktarkultur, arbetarklasstänk och ja lite huliganska drag. Men sen följer jag väl mycket mer individer än klubbar egentligen, typ Mou, Zeman, DiNatale och precis som alla andra Svenskar - Zlatan. Är nog bra att jag inte är för fäst vid särskilt många klubbar när jag tippar tror jag, bra att kunna göra neutrala analyser utan att brusa upp.

haha coolt. schalke är coola. tycker nästan alla tyska lag är rätt coola. de har bra läktarkultur. men är som tur är inte huliganer som i england, själv avskyr jag huliganer. haha di natale, vad random. ständigt denne zlatan. han kommer aldrig bli nån favorit hos mig. Henke Larsson är en äkta lirare. jo det är en fördel. fast det är rätt underbart att vara nörd och heja på ett lag tycker jag. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha vet. själv vet jag inte vilka coacher jag gillar så mycket. tycker inte om de flesta fast tyskarna har många hårda.

Zerman är ju skön, en offensiv, kedjerökande, stenhård tjeck liksom.

patrick bateman:

haha nej fyfan. hatar såna lata spelare som aldrig gör nåt.

Det ingår i hans bulgarska aura.

patrick bateman:

dont blame me. går genom släkten. vi är halvtyskar. vi ska hata england.

Jo jag förstår att det finns något kittlande över att drömma om en blitzen 2.0.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Zerman är ju skön, en offensiv, kedjerökande, stenhård tjeck liksom.

kan inte utala mig om honom så jag aldrig riktigt följt honom. vet dock att det brukar stå grejer om honom i svenskafans. är han hos roma?

dazed:

Det ingår i hans bulgarska aura.

haha kanske men den går inte hem hos mig. ett lag ska bestå av Rauls och Maldinis och med en Zizou

dazed:

Jo jag förstår att det finns något kittlande över att drömma om en blitzen 2.0.

haha så långt behöver vi inte gå. jag är nöjd med likande matcher som i VM när tyskarna mosade dem. ingen bombning direkt men iaf en kross


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

kan inte utala mig om honom så jag aldrig riktigt följt honom. vet dock att det brukar stå grejer om honom i svenskafans. är han hos roma?

Yes Roma.

patrick bateman:

haha kanske men den går inte hem hos mig. ett lag ska bestå av Rauls och Maldinis och med en Zizou

Ett lag skall bestå av elva DiNatales.

patrick bateman:

haha så långt behöver vi inte gå. jag är nöjd med likande matcher som i VM när tyskarna mosade dem. ingen bombning direkt men iaf en kross

Helst skall det väl ske på straffar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Yes Roma.

haha otur. gillar inte roma. alltid varit för lazio, de har liksom haft svennis, nedved, nesta, veron osv. roma är spottis klubb

dazed:

Ett lag skall bestå av elva DiNatales.

haha njaee jag vete inte. gillar di natale men han är inte så speciell

dazed:

Helst skall det väl ske på straffar.

åja. det vore drömmen. tror tom det är en va mina allra största drömmar. se tyskland vinna VM mot england i finalen på straffar (fast helst ska sverige vinna VM. utan ibra. mellberg ska göra comeback och avgöra. en sann viking


   
SvaraCitera