Aviseringar
Rensa alla

Lounge fact


Ämnesstartare

Är en mycket socialt kompetent människa. Hon orkar sparka igång hundratals skittrådar, driva dem framåt och locka er användare till att fylla dem med blaja. Hon är ävenmycket trevlig att tjatta med ända tills hon tjatar in en på en kanal och sen ba drar. Puss.

Hon är min idol!. Tillsammans med angelze och isola.

men nog om dem. Denna tråd är till för att förkunna min kärlek gentemot Lounge Fact, den sanna trådspammardrottningen av UM.

hon leve!
Hurra hurra hurra!!!


   
Citera
Ämnesstartare

ja puss [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hurra!

jävla skånefasoner jag lagt mig till med, 4 ska det va


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet men man kan väl hylla en sovande person också?

Hjärtan till lois
[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]​​[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

[smile][love][bigsmile][wink][love][love][love][blush][love][party]
[smile][love][smile][crazy][love][cute][love][blush][love][party]
[smile][love][love][smile][love][love][love][blush][love][y]


   
SvaraCitera

nymfparanoia:

Jag vet men man kan väl hylla en sovande person också?

Nä Men Gud Va Bra =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

kram till alla spammare där ute


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

kram till alla spammare där ute

Tack Så Mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåningar hurrar tre ggr för att det är danskarnas signal till sjöss, vi svennar hurrar 4 ggr pga att 2 hurr var vår signal, men 4 hurr på högtidsdagar och för kungligheter, vi smickrar gärna varandra.

the more you know


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Skåningar hurrar tre ggr för att det är danskarnas signal till sjöss, vi svennar hurrar 4 ggr pga att 2 hurr var vår signal, men 4 hurr på högtidsdagar och för kungligheter, vi smickrar gärna varandra.

tack vet
d var drf jag la till 1 hurra [blush]
och förbannade mina skånefasoner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Egentligen är det bara 3 hurra" - Bröllopsfotografen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm... är nymf en gammal um:are? hmmm


   
SvaraCitera