Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 17:55 Nej. Attraktion sure men inte kärlek...
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 17:58 Absolut inte...för att det ska vara kärlek måste man va med på det..båda..och ha godkännt...innan man kan kalla det kärlek.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 18:06 puffz:Tror du på kärlek vid första ögonkastet? fistforfight:Attraktion sure men inte kärlek.lr ja.. kan ju vara kärlek men troligtvis inte :)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 18:36 nope.som jag ser på saken finns det två alternativ:1. kåthet2. nyfikenhetdet kan sedan utvecklas till kärlek när du lär känna personen
llooll Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 18:48 ChippN:nope.som jag ser på saken finns det två alternativ:1. kåthet2. nyfikenhetdet kan sedan utvecklas till kärlek när du lär känna personen Word.
Human Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 18:57 ChippN:1. kåthet2. nyfikenhet
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 20:10 Nej, trams. Det är bara attraktion vid första anblick, inget annat.
SaltaKätzchen Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 20:33 Jao, man ska ju visa kärlek och hjälpa alla, och älska sin nästa, älska sina fiender och alla, tror jag. :(
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 20:45 ___Gumman__:Absolut inte...för att det ska vara kärlek måste man va med på det..båda..och ha godkännt...innan man kan kalla det kärlek.Så kärlek är ett kontrakt o inte en känsla?OnT: Jag tror på omedelbar, ovillkorlig, mördande kärlek. Sån är jag.
Lixi Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Sep 2009, 20:56 Nope, tror inte på "kärlek vid första ögonkastet", dock såklart att man kan tycka att personen ser bra ut. Men man känner juh inte personen och sådär..